4 lipca 2015

najpiękniejsze cytaty #2

Cześć! Jak Wam minęła sobota? Mam nadzieję, że dobrze! U mnie cały dzień utrzymuje się wysoka temperatura, która nie pozwala na nic, jednak zdecydowanie lepsza taka pogoda niż mróz. Całe dni spędzam poza domem i w blogosferze dostępna jestem dopiero późnym wieczorem. Cóż, póki mamy wakacje, trzeba korzystać z wolnego! A na dzisiaj przygotowałam dla Was drugi post z cytatami, które mi się bardzo spodobały. Ostatni był niecałe cztery miesiące temu, więc czemu nie kolejny? Zapraszam do czytania!



"Wrażliwy człowiek najpierw czuje, później rozumie."
"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."



"Z przeszłością należy się rozstać nie dlatego, że była zła, lecz dlatego, że jest martwa."
"Musisz postanowić, że nie zrezygnujesz aż nie osiągniesz celu."

"Każdy człowiek jest jak Księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu."
"Cierpliwość jest gorzka, ale jej owoce są słodkie."



"Jeśli jesteś panem swego umysłu, możesz zostać pasem swojego świata."
"Nie podchodźcie do życia zbyt poważnie. Dajcie mu w pysk, kiedy na to zasługuje."



"Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu."
"Jeśli nie masz dla czego żyć, znajdź coś, za co mógłbyś umrzeć."

„Decyzja oswojenia niesie za sobą ryzyko łez."
"Boli mnie głowa, ręce i nogi. Mięśnie, kości, paznokcie, włosy, zęby i serce. A najbardziej dusza."



Mam nadzieję, że cytaty Wam się spodobały. Obiecuję, że następnym razem będzie na pewno coś ciekawszego, do napisania!

36 komentarzy :

  1. Uwielbiam ten cytat z Małego Księcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne cytaty ;) Śliczny kotek *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre cytaty tak bardzo do mnie pasują, że aż czuję je pod skórą. Śliczny kociak! http://recenzjezpoddasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny post, nie dość, że zdjęcia pięknego maleństwa to jeszcze takie motywujące cytaty! Mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne cytaty! "Musisz postanowić, że nie zrezygnujesz aż nie osiągniesz celu." -> Ten cytat mnie bardzo zmotywował. Na pewno się nie poddam :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodki kotek! piękne cytaty takie motywujące :)


    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne cytaty tylko szkoda, że nie jest napisane kto jest autorem :(

    http://hejkawszyscyumrzemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne cytaty ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne słowa! Rewelacyjne zdjęcia! A kotek? Przesłodki <3 <3
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne cytaty i piękny kotek:) zapraszam do mnie i proszę o poklikanie w linki :)

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 'Z przeszłością należy się rozstać nie dlatego, że była zła, lecz dlatego, ze jest martwa' ♥ Szczególnie odnosi się to w pewnym sensie do mojego życia.

    Dziękuję za komentarz;)
    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/07/czas-na-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  12. "Wrażliwy człowiek najpierw czuje, później rozumie." Taki prawdziwy cytat, pasujący do mnie ;) Śliczny kotek! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post!:) http://stay-positive1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne cytaty. A kotek słodki
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/2015/06/dziecinstwo.html?m=1

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne cytaty, następnym razem dodaj jeszcze autora, to dość istotne :) świetna kicia i zdjęcia, aż żałuję, że mam alergię na kociaki, widząc takie śliczności :)
    thesimplyred.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne cytaty ;)
    Sliczny kotek
    wspolna obs ? ja juz obserwuje licze na rew :) paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe i piękne cytaty.
    Bardzo podobają zdjęcia kotka jest słodki :)
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Bardzo podobają mi się zdjęcia kotka jest słodki :D

      Usuń
  17. "Z przeszłością należy się rozstać nie dlatego, że była zła, lecz dlatego, że jest martwa." - cytat bardzo fajny.
    Sobotę spędziłam trochę w pracy, trochę w domu. A kotek widać, że lubi aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ladne cytaty, takie wartościowe. Słodki kociak. :)
    http:// nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kotek
    Serdecznie zapraszam :)
    pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ,,Musisz postanowić, że nie zrezygnujesz, aż nie osiągniesz celu''- Bardzo mądry i prawdziwy cytat :) Śliczny kotek!

    Poklikasz mi?- Tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w pierwszym cytacie ! <3 Piękne zdjęcia ;)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej do gustu przypadł mi cytat "Każdy człowiek jest jak Księżyc. Ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu.". ☾

    ☽ cute-horror.blogspot.com ☾

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też spędzam czas poza domem, a komputer ograniczam do minimum ;)
    Piękne cytaty i cudowny kotek!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne cytaty, i fajnie dobralas zdjęcia, ten kotek jest przeuroczy!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też siedzę teraz ciągle poza domem :D.
    Cytaty naprawdę świetne, a kotek.. cudoowny, zazdroszczę mu paczałek :))
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  26. Przesłodki kotek! A cytaty świetne, powiedziałabym, że są swego rodzaju motywacją, np. ten: "Musisz postanowić, że nie zrezygnujesz aż nie osiągniesz celu."

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietny pomysl na taka notke ;) troche poezji nikomu nie zaszkodzi, wrecz przeciwnie, doda inspiracji oraz motywacji.
    Najbardziej urzekl mnie drugi cytat :)
    Pozdrawiam Mój Blog - klik! B)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne cytaty i zauważyłam, że jeden jest z Małego Księcia :D Barawo!!! Są piękne!!! :'D
    Fajny kociak <3

    klaudyna-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!