12 sierpnia 2015

something new

Hej! W ostatnim czasie nazbierało mi się trochę nowości. Postanowiłam się częścią z nich z Wami podzielić. Podkreślam, że moim celem nie jest pochwalenie się, tylko pokazanie, co ciekawego jest w tej chwili w sklepach na przecenie (tak, prawie wszystko zgarnęłam na wyprzedaży!). Myślę, że trafiłam na dobre okazje i muszę się tym z Wami podzielić. A może ktoś z Was też na nie trafił?

Na początek przedstawię Wam trzy świetne bluzki. Mają sztywniejszy materiał, który się gniecie dopiero gdy naprawdę zwiniecie bluzkę w kulkę. Kolor po praniu się nie zmienia, nie barwi innych ubrań podczas prania. Moim zdaniem bluzki są dobrej jakości! Są w 100% z bawełny. Bardzo mi się spodobały wzory, dlatego od razu przykuły moją uwagę. Jedną z nich złapałam jako przedostatnią z kolekcji na -50%. Reszta niestety nie była już na przecenie, ale myślę, że kupiłam je za i tak dobrą cenę, patrząc na jakość materiału.

Arbuziki- 12,50 | Granatowa- 25,00 | Jaskółki- 25,00 ~ F&F (Tesco)
Kolej na biżuterię. Kolczyki te kupiłam spontanicznie. Akurat były przecenione o ponad 50%. Spodobały mi się, że są malutkie. Kiedyś miałam takich mnóstwo, ale sporo z nich pogubiłam i przez to przestałam chodzić w kolczykach. Dużym problemem były gumowe zapięcia, które gubiłam będąc poza domem. Te akurat mają metalowe i się lepiej trzymają! Najbardziej spodobały mi się te małe ptaki, są takie urocze!

Zestaw kolczyków- 4,95 ~ NewYorker
Buty także na przecenie. Prawie o połowę! Mają świetny, czerwony kolor. Tak właściwie są mojego ulubionego koloru! Są wygodne, nie mam żadnych zastrzeżeń.

Buty- 39,95 ~ NewYorker
A co u Was słychać? Jak Wam mijają wakacje? Do napisania!

55 komentarzy :

  1. Świetne rzeczy! Ja wczoraj byłam na zakupach i udało mi się wreszcie znaleźć moje upragnione koszule w kratę! Niestety nie były na przecenie, jednak cieszę się, że je dorwałam :)
    Kolczyki też kupiłam. Aż 6 par! W Parfois :) Co do bluzek, które kupiłaś - cudne wzory! Uwielbiam tego typu nadruki na koszulkach, mega mi się podobają!

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne te kolczyki w kształcie ptaszków. Ogólnie to wkrętki są najlepszymi kolczykami. Nie przeszkadzają, a piknie wyglądają :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. te kolczyki ptaszki są naprawdę śliczne :D szkoda, że nie mam dziurek w uszach, bo bym je sobie kupiła :D

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  4. aż zadziwiające że tyle fajnych rzeczy można zdobyć na przecenach!
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne bluzki, chociaż mogłabyś je wyraźniej pokazać. ;) ta w arbuzy mi się zdecydowanie najbardziej podoba. :)
    a kolczyki z ptaszkami są prześliczne, sama chętnie bym je kupiła. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie pokazałaś bluzek na sobie, bo wydają się być super!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki z ptaszkami są cudowne, zakochałam się w nich! Muszę poszukać podobnych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczególnie mi się podobają kolczyki w kształcie ptaszków i koszulki :D
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze przemyślany post ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343
    I am his follower 174

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne nowości :) Reszta wakacji mija mi spokojnie ^^
    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kolczyki pierwsza klasa ! *-*
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, to fakt - takie kolczyki też by mi się przydały, bo sporo pogubiłam w te wakacje, choć nigdy wcześniej mi się to nie zdarzało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolczyki!
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/04/yellow-sunny-mind.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega podobają mi się te kolczyki z ptaszkami! Są urocze! ♥
    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam :) skajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakupy na wyprzedażach są najlepsze i czasem naprawdę można załapać się na coś fajnego. Tobie się udało. Te koszulki są naprawdę bardzo ładne, granatowa podoba mi się najbardziej. Kolczyki urocze, a trampki, wiadomo - zawsze się przydadzą, a za taką cenę to grzech nie kupić :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki są cudowne ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne rzeczy kupiłaś!
    Buty i kolczyki są świetne!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolczyki!
    Ja na wyprzedażach kupiłam sobie ostatnio spódniczkę i szorty.

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne koszulki :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolczyki są cudowne :) super post!
    Zapraszam do mnie: seecreetivee.blogspot.com - nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy. Najlepsze koleczyki i koszulka w arbuzy ;) warto polować na przeceny!
    Poklikasz u mnie w linki?
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe rzeczy <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne rzeczy! Najbardziej spodobała mi się bluzka w arbuziki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko jest fajne, ale buty są najlepsze dla mnie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  26. Granatowa ma fajny wzór. :)

    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne rzeczy :) Ja też trafiłam ostatnio na wyprzedaże i kupiłam parę naprawdę świetnych rzeczy :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne nowinki :)
    Podoba mi się ta biżuteria ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie jakbyś pokazała te bluzki na sobie :D

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Też miałam sobie kupić tą bluzkę w arbuzy w Tesco. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Trafiłaś na świetną przecene!
    Bluzka w arbuzy i kolczyki świetne!
    Zapraszam do mnie http://mojemysli-agniecha.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszulka w arbuzy mnie urzekła totalnie! Ja takiej w Tesco nie widziałam :(

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna koszulka ta w arbuzy! *o*


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne bluzki, szkoda, że nie pokazałaś ich w całości :(
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne bluzki, uwielbiam motywy z arbuzem! :D
    Śliczne kolczyki.

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog <3 będę często wpadać :* ja dopiero zaczynam, zapraszam do siebie: http://olabugaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  38. piękna biżuteria! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zakupy, trampki bardzo mi się podobają :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolczyki chyba coś w sobie mają, ze same się gubią, też mam ten problem :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne kolczyli :)
    fajne rzeczy :)
    pozdrawiam i zapraszam :) stylled.blogspot.com
    obserwujesz ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. super pościak... fajne rzeczy nabyłaś
    Mój blog ->zapraszam
    obserwuję i zachęcam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  43. Bluzka w arbuzy i kolczyki-ptaszki mnie urzekły :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Widac, że zakupy się udały :D Śliczne kolczyki ;)
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne rzeczy :-) bluzka w arbuzy bardzo mi się podoba
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna bluzeczka w arbuzy;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!