2 sierpnia 2015

Wakacyjni ulubieńcy

Hej! W końcu wróciłam. Po ponad tygodniowej przerwie stwierdziłam, że bardzo brakowało mi tego. Lubię blogować, a praca zabrała mi jedną z przyjemności i resztę czasu! Na szczęście wczoraj do rąk trafił mój nowiutki grafik na sierpień i powiem Wam, że nawet jestem zadowolona! Przez prawie dwa tygodnie pracowałam dzień w dzień i w końcu otrzymałam kilka wolnych dni w każdym tygodniu miesiąca, więc postaram się oprócz weekendowych postów pisać też między nimi! :)
Dzisiaj mamy 2. sierpnia, uwierzycie, że już połowa wakacji za nami? Jak ten czas szybko mija! Im starsza jestem, tym szybciej płynie. W związku z tym, że jesteśmy w połowie przerwy wakacyjnej, postanowiłam przedstawić Wam moich wakacyjnych ulubieńców, z których chętnie korzystałam w lipcu, jak i chętnie skorzystam w sierpniu. Zapraszam!

Jeśli chodzi o zapachy, Adidas zawsze był i będzie moim idolem. Uwielbiam jego zapachy! Ostatnio do gustu przypadł mi ten niebieski i myślę, że zostanie u mnie na trochę dłużej. Antyperspirant jest dla mnie nowością, testowałam go na razie tylko kila razy, ale już go bardzo lubię! Po dziewięciu męczących godzinach w pracy dalej działał! A podstawą dobrego antyperspirantu jest dla mnie trwałość. :)


A co to za ulubieńcy bez muzycznych hitów? W sierpniu w kółko słuchałam poniższych piosenek i wciąż chętnie słucham, więc myślę, że w sierpniu, oprócz nowości, te piosenki również będą w moich "Favorite". :) Przy okazji chcę Wam polecić świetną aplikację! Niestety na swoim tablecie nie miałam możliwości słuchania muzyki w tle używając w tym samym momencie innej aplikacji, tak więc znalazłam "Music Player". Co go wyróżnia od innych odtwarzaczy? Jest łatwy w obsłudze, można tworzyć playlisty i ustawiać np. bas.

     
 
Kiedyś strasznie podobały mi się bransoletki na kostkę, aż taką dostałam na urodziny! Gdy mam okazję, od razu ją zakładam. Pewnie są tacy, co pomyślą, że jest to niepotrzebny łańcuszek na nodze i tylko przeszkadza, wręcz przeciwnie! Jest wygodna, nie obciera, a czasem nawet zapominam, że ją mam! haha.
Oj, wianka na głowę na gumce szukałam dość długo, gdy przypadkiem na zakupach trafiłam do Tally Weijl i znalazłam- moje cudo z kwiatów. Miałam chwilę zastanowienia, gdy zobaczyłam cenę, ale od razu pomyślałam "a co tam, yolo!", haha. Teraz za każdy razem wianek zabieram ze sobą na sesje, świetnie wygląda na głowie i dodaje uroku zdjęciom! :)
Oh, torebka to moja najnowsza zdobycz! Gdy tylko zobaczyłam ten motylkowy motyw, wiedziałam, że będzie moja! Akurat trafiłam na wyprzedaż i bez wahania ją kupiłam. Od dawna planowałam kupno nowej, małej torebki, gdyż jej poprzednik straszył już wyglądem i nawet nie pasował do eleganckich stylizacji. A ta, nie tylko że ładnie wygląda, to też jest bardzo pojemnościowa! Jedynym minusem może być to, że materiał w środku łatwo się brudzi.
Mogłabym powiedzieć, że są to moi całoroczni ulubieńcy, haha, ale w wakacje szczególnie lubię malować paznokcie, także przedstawię Wam moich ulubieńców wśród lakierów do paznokci. Czerń- nie wiem dlaczego, ale moim zdaniem czarne paznokcie świetnie wyglądają! Zwłaszcza, gdy jest się takim bladym jak ja, haha. Ogólnie mówiąc uwielbiam ciemne odcienie, dlatego i czerwień jest moim ulubieńcem. Mam również wersję krwistej czerwieni, ale niestety lakier ten już zdążył lekko zgęstnieć i trudno się wtedy maluje paznokcie. Jednak odcień czerwieni ze zdjęcia jest taki żywy, że chętnie go mam na sobie! Wytrzymały jest bardzo, gdyż mam go z 3/4 lata, a ani trochę nie zgęstniał! Trzecim kolorem jest koralowy. Niby różowy to taki dziewczęcy, a ja nie lubię takich kolorów, jeśli chodzi o lakiery do paznokci, to jednak go polubiłam. Wygodny pędzelek, w miarę się trzyma i ładnie wygląda. Nawet pasuje idealnie do jednej spódniczki! haha :)
Na upały, gdy na dworze w cieniu 30°C, a w słońcu człowiek się aż topi, najlepsza jest woda- zwykła, niegazowana woda. Od kiedy mam na parapecie doniczkę mięty, uwielbiam do szklanki wody dodawać kilka listków! Woda staje się jeszcze bardziej orzeźwiająca! Do tego jeszcze parę kostek lodu i voila, napój ideał na lato gotowy!

A jacy są Wasi wakacyjni ulubieńcy?

39 komentarzy :

  1. Również lubię perfumy Adidasa :)
    Mam takie same, tyle że różowe :)
    Wianki również zaliczają się do moich ulubieńców!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. Adidas ma bardzo ładne perfumy :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---------> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety też tak mam, że im jestem starsza tym czas szybciej mi leci. A te niebieskie perfumy z adidasa są cudowne ! :)
    http://xxkingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy, w szczególności wianek! :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy! Uwielbiam produkty z adidasa :) Bardzo ładny wianek i cudowna bransoletka!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te perfumy :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny wianek :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam ten perfum i bardzo przypadł mi do gustu Świetny post ! Niesamowity blog ! Widać że wkładasz dużo pracy w jego wykonanie jak i w tematykę postów . Pozdrawiam ;)
    Zapraszam do mnie liczę na to że zostawisz po sobie chociaż komentarz Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten sam perfum z adidasa, uwielbiam go! :))

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie wczoraj dodałam post o ulubieńcach, do którego Cię serdecznie zapraszam :*
    Tak jak Ty zaczęłam nosić bransoletkę na nodze :D i również lubię ten zapach z Adidasa :D

    Zapraszam do mnie :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię zapachy adidasa, sama miałam tylko taki różowy. :)
    http://colorful-tiger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam zapachy z adidasa :) Miałam już wszystkie kolory, ale najbardziej podoba mi się zielony i różowy :) Antyperspirantów z adidasa jeszcze nie używałam. Bransoletka na nodze wygląda świetnie !.
    Ja za to kocham zimną wodę z miętą i limonką :)

    http://kociubiaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerń na paznokciach to rzeczywiście świetny pomysł ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah! Zdaje się, że mam taki sam tablet z Lenovo i tą samą aplikację do muzyki :) Świetna jest! Tylko przeszkadza mi fakt, że na tym tablecie piosenki muszą być w formacie .ogg ;/

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna torebka spodobała mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze lubię posty, w których są czyjeś ulubieńcy. Można się czegoś dowiedzieć zawsze o autorze danego postu. Perfumy z adidasa również lubię, z tym, że koloru różowego. Ja uwielbiam bransoletki, jednak nigdy nie nosiłam jej na nodze. Z pewnością miły prezent. :) A wianki z kwiatków zawsze uważam za przeurocze, ja jeszcze nie miałam okazji spotkać takiego na gumce... Miłego dnia! :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za wodą toaletową z adidasa, moje serce przejął playboy czarny :P

    Pozdrawiam i obserwuję, http://roksomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię "Lean On", ostatnio ciągle słucham tej piosenki :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/2015/08/outfit-vs-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  21. OOO they look amazing, thanks for sharing:) Do you want to support each other’s blog by following each other?:) Please let me know if you’s like to so I can follow you right back x

    kisses
    http://www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham te same piosenki, co ty <3 Nigdy jeszcze nie próbowałam Adidasa, może spróbuję :) Świetna bransoletka :)

    http://amanna-crua.blogspot.com/
    http://miecwlasnezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam tą samą perfumę z adidasa i po prostu ją kocham :D Śliczny kolorek z Astora.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam się na kosmetykach, ale widać ile pracy w to wkładasz :) gratuluję i powodzenia
    http://zakochanymol.blogspot.com/2015/08/skalny-kwiat.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  25. Również uwielbiam takie wianki z kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O, też sobie muszę kupić wianek. Twój bardzo mi się podoba :)
    sweethings-and-more.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. najbardziej urzekł mnie wianek, jest taki delikatny, skromny - po prostu cudowny <3 właśnie takiego poszukuję!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tez lubię dodawać kilka listków mięty do napoju :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam zapachy adidas! Ja używam tego morelowego :) Mam zamiar kupić sobie perfumy z pumy.

    Nowy Post!- Klikniesz w linki na dole?
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wianki są bardzo urocze, sama posiadam jeden i bardzo go lubię :)
    Dopiero zaczynam i bardzo zależy mi na opinii innych, doświadczonych blogerek, więc serdecznie zapraszam do mnie http://teenzoom.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ten perfum jak i zielony z tej serii. Również lubię wianki na głowę :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. polecam na upały pomadki z baby lips, fajnie nawilżają :D
    zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam wianki <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -------> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej podoba mi się wianek z kwiatów i torebka, naprawdę urocze i takie w moim stylu :) Bardzo podobają mi się wianki, oraz styl boho, idealnie do niego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też mam swój ulubiony zapach z Adidasa, ale w sumie wszystkie mi się bardzo podobają ;D Śliczny wianek, miałam zamiar zakupić ale niestety nie znalazłam odpowiedniego do mojej twarzy i głowy :p A moim ulubieńcem były okulary przeciw słoneczne i koszulki w paski ;)

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam te perfumy z Adidasa i dla mnie jest też naprawdę świetny, jest delikatny i odświeżający, dla mnie lekko pachnie ogórkiem. Nie wiem czemu tak mi się kojarzy, ale jest cudowny. Wianek jest słodki, ja mam z h&m z różowymi kwiatkami. Naprawdę bardzo fajne rzeczy. Moi ulubieńcy to zdecydowanie owocowe smoothie i sorbety owocowe, kombinezony i spódnice maxi. Co prawda w lecie temperatury nie za bardzo pozwalają na dłuższe rzeczy, ale mi udało się nosić moją kilka razy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!