20 września 2015

3 kosmetyki, które mam zawsze przy sobie

        Zakładam, że prawie każda dziewczyna nosi w swojej torebce podręczną kosmetyczkę, a w niej to, co jest najpotrzebniejsze. Ja ograniczyłam jej zawartość do trzech produktów. Głównie zależy to od okoliczności. Idąc na imprezę zabieram więcej, idąc do szkoły tylko podstawowe kosmetyki. Jakie? Chętnie Wam je przedstawię!

       Moje usta potrzebują ciągłego nawilżenia. Z domu nie ruszam się bez pomadki. Aktualnie posiadam pomadkę w niebieskim opakowaniu z Nivea. Jest to mój ulubieniec od wielu lat, świetnie radzi sobie z suchymi ustami i w mgnieniu oka poprawia ich stan. Zdarzy mi się zapomnieć nawet kluczy do domu, ale pomadkę mam, jak nie w torebce, to w kieszeni.

       Idąc do szkoły nie używam kremów, pudrów, fluidów itd. Używam jedynie korektora, gdy jest potrzeba. Zestaw korektorów z Wibo sprawdza się w zadaniach specjalnych. Jasny beż świetnie kryje niedoskonałości, a różowy moje sińce pod oczami, które mam od urodzenia. Pomaga mi choć trochę ukryć ten niebieskawy kolor. Staram się mieć go zawsze przy sobie, bo nigdy nie wiadomo, czy zajdzie potrzeba poprawić niektóre miejsca.

      Ostatnim kosmetykiem jest tusz do rzęs. Jest to jedyna rzecz (nie licząc pomadki), której używam codziennie rano. Niestety jestem straszną niezdarą w tej sprawie i będąc poza domem zawsze się rozmarzę, więc wtedy trzeba poprawić. Dlatego tusz również ma swoje miejsce w mojej małej, fioletowej kosmetyczce.
       Chciałam również podziękować kilku osobom, które w komentarzach pod ostatnim postem życzyły mi powodzenia i trzymały kciuki. Zdałam! :) Dodatkowo chciałam także poinformować, że od dzisiaj posty będą pojawiać się w niedziele bądź poniedziałki.
A Wy bez czego nie wychodzicie z domu?

48 komentarzy :

  1. Świetny pomysł na post ;) Też zawsze mam przy sobie tusz :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie noszę tuszu, ale ten korektor muszę wypróbować bo mam ten sam problem co ty. A pomadka to podstawa, również nigdzie bez niej nie wychodzę.

    wiktoriamichalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wychodzę bez pomadki (lub wazeliny do ust) :) Resztę jak maskarę czy róż noszę czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od ostatniego czasu zaczęłam zabierać ze sobą puder do szkoły. Mam niestety tendencję do świecenia się :(
    Oprócz tego, zawsze w mojej torbie znajdują się tangle teezer oraz pomadka do ust :) O! Zapomniałam wspomnieć o kremie do rąk :D

    INNA MYŚL [blog] | JAK BYĆ SUPER W SZKOLE? Nowy filmik na kanale!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze dodatkowo perfumy i odżywka na rzęsy Bell zamiast tuszu
    pozdrawiam Bebexx
    moonlightgay.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam ten kamuflaż, korektor czy jak to te 4in1 sie nazywa. Niestety u mnie te najtańsze kosmetyki z Rossmana wcale sie nie sprawdzają.
    Reszty kosmetyków nie znam.

    Buziak
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze mną też zawsze jest coś do nawilżenia ust:) Do tego krem do rąk i żel antybakteryjny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zawsze mam przy sobie pomadkę i krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zawsze nosze te rzeczy ze sobą :D

    http://kolorowa-szafa-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy sobie noszę zawsze jakiś nawilżający produkt do ust i to chyba wszystko. Reszta rano na spokojnie w domu. Pomadki z Nivea są naprawdę świetne, w ogóle kosmetyki z tej firmy mają u mnie duży plus.
    Gratuluję zdania egzaminu! :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze noszę przy sobie jedynie pomadkę :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie ruszam się z domu bez pomadki :D Pozdrawiam!

    Zapraszam: http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie wychodzę z domu bez chusteczek higienicznych! :D Dopiero później nawilżający krem do ust od The Body Shop... ach, no i krem do rąk! Nie cierpię uczucia suchych rączek. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku pozytywnego!
    Mnie też zwłaszcza w zimę obsychają usta :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tusz do rzęs to podstawa... ;) Oraz pomadka! <3
    Super post! :)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie ruszam się bez pudru. Niezależnie od tego jakiego użyję rano (a testowałam już sporo) po kilku godzinach świecę się jak latarnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ze sobą nic nie noszę ;) W moim plecak jest błyszczyk , jednak chyba raz go użyłam !

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w sumie ze sobą zabieram tylko czasami pomadkę :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie noszę ze sobą żadnych kosmetyków. Staram robić się makijaż, który się nie zepsuje podczas dnia.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne kosmetyki!

    http://22-ffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety nie mam podręcznej kosmetyczki, ale niedługo to się zmieni ♥
    Buziaczki:* zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Noszę podobne rzeczy w kosmetyczce, jeszcze do tego puder :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nigdy nie noszę ze sobą kosmetyków, bo jestem chłopakiem i raczej nic mi nie potrzebne na mieście czy w szkole, bardzo dobrze wykonane zdjęcia i super nagłówek bloga ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny zestaw ;)

    http://dalenadaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Również zawsze mam przy sobie tusz :) I chusteczki demakijażowe ;) nie wiadomo kiedy co się przyda :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety nie mogę stosować pomadki z nivea ze względu na skorupę którą stwarza mi na ustach. Za to moge polecić ci produkty karmex. Zapraszam do mnie --> http://pisanewanilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam zawsze przy sobie tę pomadkę, dopóki jej nie zgubiłam :(. Muszę ją sobie koniecznie kupić, bo jest świetna! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam tą pomadkę zawsze przy sobie :D

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam zawsze przy sobie jedynie pomadkę. Również używam tych korektorów ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zawsze mam przy sobie puder i coś nawilżającego do ust. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nigdy nie rozstaje się z moimi pomadkami. Odwiedzisz mnie?
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz bardzo ładny blog, może chciałabyś zrobić mi wygląd?Odezwij sie u mnie w kom. Z góry dziękuję. shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomadka Nivea to kosmetyk niezastąpiony. Ja uwielbiam tę czerwoną. ;)
    geekbsf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. to ja do szkoły żadnych kosmetyków nie nosiłam. ;) teraz nie wychodzę z domu bez kremu do rąk, bo zawsze mam dość suchą skórę i po każdym myciu rąk muszę je sobie nakremować. ;) też zawsze w swojej kosmetyczce mam mały kremik dove, pomadkę do ust i puder do twarzy. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Obs/obs? Zacznij a odwdzięcze się ;* life-passionsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Idąc do szkoły również zabieram korektor i pomadki lub kremu do ust, jak nie zapomnę to biorę puder :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ja ogólnie nie noszę ze sobą kosmetyków chyba że bibułki matujące :D
    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  38. ZAPRASZAM NA KONKURS !!
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja ostatnio nadmiernie używam masełka do ust, ponieważ cały czas mam wrażenie, że mam suche usta :D
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jakoś nigdy nie noszę przy sobie kosmetyków ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zawsze mam przy sobie pomadkę nawilżającą usta. Bez niej jak bez ręki.. :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dawno nie miałam tej pomadki, od kilku lat używam Carmexu i baby lips :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo lubię ten korektor 4w1, codziennie go używam i choć na początku myślałam że będzie bez rewelacji to jest w porządku! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post! U mnie jedyną rzeczą, bez której się nie ruszam jest pomadka :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też bardzo lubię tą pomadkę i też mam ją zawsze przy sobie :) W ogóle pielęgnacja z Nivei mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!