10 listopada 2015

Maybelline Colorama 352 Downtown red

       Hej helo! Co u Was? Mam nadzieję, że wszystko w porządku. Szkoła wciąż pochłania moje życie, a jak nie ona, to czas spędzam z bliskimi. Jednak pomimo okropnej pogody i przeziębienia, mam dziś świetny humor! Nie wiem co jest powodem, ale nie przeszkadza mi to. Chciałabym Was wszystkich zarazić moim dzisiejszym optymizmem, haha. Na dziś przygotowałam dla Was małą recenzję. Mój blog nie jest typowo kosmetyczny, ale lubię pisać na ten temat. :P
       Przedstawiam Wam lakier do paznokci z firmy Maybelline z serii Colorama. Uwielbiam czerwień i wszystkie jej odcienie. W kolorze nr 352 o nazwie Downtown red od razu się zakochałam! Świetnie wygląda na paznokciach i, moim zdaniem, pasuje osobom o bladej skórze. Tak jak obiecał producent, lakier utrzymał się na moich paznokciach około tygodnia, aż do zmycia. Wiadomo, po paru dniach gdzieniegdzie brakowało go już, np. na końcówkach, jednak w porównaniu do innych firm jestem bardzo zadowolona. Pędzelkiem maluje się wygodnie, a schnięcie jest szybkie. Niestety, lakier bardzo szybko gęstnieje. Buteleczkę mam już na wykończeniu, także myślę nad kolejną.
A co Wy sądzicie o tym kolorze? Próbowałyście?


39 komentarzy :

  1. Nigdy nie używałam lakierów z maybelline, ale ten ma bardzo ładny kolor :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor, ja z tej serii mam zieleń i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest świetny! Jako miłośniczka pomalowanych paznokci i w ogóle najrozmaitszych lakierów, jestem zdecydowanie na tak i chyba zdecyduję się na zakup tego koloru, ponieważ o ile mi się wydaje nie ma takiego w swojej kolekcji.
    Przejrzałam twój blog i bardzo mnie zaciekawił, tak więc daję obserwację i serdecznie zapraszam do siebie. Pozdrawiam cieplutko! :)

    faiithfully lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolory, świetnie się prezentują. Chyba muszę zainwestować właśnie w coś takiego, bo ostatnio na moich paznokciach widnieje sama szarość :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor, uwielbiam wszelkie czerwienie na pazurkach
    :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny! :) ja jeszcze nie próbowałam, ale jak tylko będę w jakimś sklepie, to go kupię ;)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uwielbiam czerwień ale jakoś bardziej w lato. Jesienią i zimą bardziej szaleje z kolorami :)
    http://160wkapeluszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor, nie próbowałąm jeszcze:)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek. Na jesień idealny! Jednak nie mam go jeszcze.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam jak mam taki dobry humor bez powodu haha ;D Śliczny jest ten kolor, często maluję takim paznokcie ♥
    Chętnie zaobserwowałabym Twojego bloga, ale nie wiem dlaczego nie wyświetla mi się gadżet z obserwatorami :/

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może spróbuj tak: wejdź na listę czytelniczą, kliknij "dodaj", wpisz mój adres i gotowe. :)

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest ciekawy. Miałam okazję go wypróbować i nie narzekam :)
    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kolor lecz ja wolę jednak jasne odcienie :)
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham takie czerwone kolory, szczególnie na ustach :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie maluję raczej paznokci :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również uwielbiam wszystkie odcienie czerwieni na paznokciach :)
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Odkąd dostałam zestaw do hybryd nie pamiętam, kiedy miałam zwykły lakier na paznokciach :)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny kolor, jak najbardziej w moim guscie :D/K

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam lakiery z tej serii, są cudowne! Ale tego jeszcze nie próbowałam:(

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolorek! *.*
    Nie spotkałam się z tym lakierem ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny i praktyczny blog! Zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Również uwielbiam wszystkie odcienie czerwieni- tym bardziej na paznokciach!
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ładny kolor :) Sam raz na aktualną porę roku :) Świetnie się z nią komponuje
    Obserwuję i zapraszam do mnie:

    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny kolor :) ja nie mam żadnego lakieru z tej serii, ale muszę się za jakimś rozejrzeć :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się ten kolor, też często decyduję się na takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. z tej firmy nigdy nie używałam lakierów, ale kolorek świetny ! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorek fajny- szkoda tylko, że lakiery od tego producenta, bynajmniej u mnie, nie sprawdzają się ani trochę :c Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!