23 listopada 2015

Trochę ciepła

       Hej! Co u Was? Muszę się pochwalić, że dzisiaj ujrzałam już pierwszy śnieg! Płatki śniegu towarzyszyły mi całą drogę powrotną ze szkoły. Obserwowałam jak niewinnie spadały na ulicę i chodniki. Szczerze mówiąc, nie lubię zimy, mrozu, ogółem zimna, ale śnieg to była jedyna rzecz, która w dzieciństwie zimą sprawiała mi wiele frajdy.
Z drugiej strony, jest jakieś dziecko, które nie lubi lepić bałwana? No właśnie.
       Gdy rano wstałam, na termometrze zobaczyłam "minus". Przeraziłam się, bo jak wspomniałam wyżej, zima nie jest dla mnie. Teraz siedzę z kubkiem gorącej herbaty i patrzę, jak temperatura znowu zbliża się do zera. Wyobraźcie sobie, że jeszcze parę miesięcy temu po 20:00 było o dwadzieścia stopni więcej! Wróciłam pamięcią do tych ciepłych dni i postanowiłam wygrzebać zdjęcia pełne słońca, trochę burzy i letniego deszczu, trochę malin i truskawek, trochę biedronek i trochę kolorów, których teraz brakuje. Zapraszam do obejrzenia zdjęć zrobionych jeszcze latem i życzę miłego wieczoru! Mam nadzieję, że fotografie Wam się spodobają. :)
Co sądzicie o zdjęciach?
Lubicie zimę?

47 komentarzy :

  1. Ahh.. strasznie tęsknię za tymi ciepłymi dniami.. u nas w Norwegii spadł już pierwszy śnieg a temperatura raczej nie podnosi się dużo wyżej zera…:(

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie zrobione fotki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi tymi zdjęciami o lecie i tych cudownych temperaturach! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja za to nie lubię lata, a kocham zimę, śnieg, mróz! :)
    Śliczne zdjęcia.

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam co tam minus prosze pani! Ja po wstaniu mialam na termomentrze -20 xD i tak do poludnia potem spadlo do -11 zaczyna sie zima! :3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. Rose! ♥ Lovely photos ♡

    Have a nice day xx Love from Slovakia ~
    ♡ daily makeup routine ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, klimatyczne zdjęcia! ♥
    Zrobisz też taki post ze zdjęciami, ale zimowymi? W końcu śnieg już spadł :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) Ach, mówiąc szczerze to już nie mogę doczekać się zimy. Urodziłam się w grudniu, więc może to mieć pewien związek z tym, że lubię jak jest mi zimno :D

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog aż chce się obserwować :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje mi tego słońca, teraz kiedy jest zima nie ma mowy o takich kwiatach... :/
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia bardzo fajne, klimat ciepłych dni <3 Mnie niestety śnieg nie zaskoczył, ale za to miałam dosyć nieoczekiwane spotkanie z gardem. Ja powiem tylko jedno - pomimo tego że jestem w liceum, to nadal ze znajomymi siedzimy z wlepionymi oczami za okno kiedy spada pierwszy śnieg. Święta i wszystko co z nimi związane wywołuje w nas chyba takie małe wewnętrzen dziecko i to w nich lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nienawidzę zimy. Byłaby fajna gdyby trwała max. 2 tyg ;p
    Cudowne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia. Ja zdecydowanie uwielbiam zime :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne foteczki. Tęsknie za latem, jednocześnie nie mogę doczekać się świąt i śniegu :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi siedząc w tej pizgawicy ciężko uwierzyć, że niedawno mieliśmy takie upały ;o
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia i ciekawe ujęcia :)

    może wspólna obserwacja, zapraszam :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku jak brakuje mi tego ciepełka :( Jedyne co lubię w zimie to święta,tylko to mnie podtrzymuje na duchu. Świetne ujęcia!

    Jull.pl- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, ja zimy też nie lubię zdecydowanie wolę ciepelko :)

    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj ja też nie lubię zimy :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak strasznie nie lubię zimna. Kocham słońce i dla mnie lato mogłoby trwać cały rok!
    Śliczne zdjęcia, szczególnie to pierwsze :)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Zimno blee

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam zimę, a na lepienie bałwana czekam cały rok, haha. :)
    Piękne zdjęcia, zachwycające kolory!

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne zdjęcia
    Proszę o klkinanie w linki pod ostatnim postem ! Odwdzięczam się !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia! U mnie śniegu jeszcze niestety nie było :<
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kocham zimę całym sercem, ale nie powiem - lato też jest cudowne, aż zebrało mi się na wspomnienia! ;)
    Śliczne zdjęcia :)

    pozdrawiam, it's Nel

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia są cudowne. Ja osobiście również źle znoszę zime. Jestem osobą aktywną, nie lubiącą siedzieć w domu dlatego nie przepadam za tą porą roku. Będę odwiedziała twojego bloga. Pozdrawiam :)

    KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia! Ja osobiście lubię zimę :)

    http://jestemdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przez chwilę poczułam wiosnę dzieki twoim fotografiom :) Oj o mature z polskiego tez zaczelam sie martwić i to bardzo. Niestety trzeba znac duzo gramatycznych pojeć, srodków stylistycznych. Biorę się teraz ostro do nauki!
    A tobie jak poszla rozprawka?

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze! dostałam dziś wyniki i jestem z siebie zadowolona :)

      Usuń
  30. Piękne fotografie! Rownież lubie robic zdjęcia.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie też już padał śnieg, ale jakoś szybko się zmył :D Za to słońca to niestety nie widać ;c

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękne <3 miło powrócić wspomnieniami do wakacji!
    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne zdjęcia! :)
    ja nie przepadam za zimą, aczkolwiek grudzień to najlepszy miesiąc w roku! <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. i już mam tęsknotę za latem, zapachem lasu, nagrzanej łąki i stopionego asfaltu <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia ! Magiczne !
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne zdjęcia, pełne ciepła ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam i zimę, i lato ❤️ Nie przepadam za jesienią 😐 jest taka... Nijaka
    Super zdjęcia 😍😍
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!