31 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015

       Święta, święta i po świętach... Teraz zdecydowanie każdy myśli o dzisiejszym Sylwestrze, co założy, gdzie pojedzie. Macie jakieś plany? Wyjeżdżacie gdzieś czy wieczór spędzacie w domu? Mój sylwestrowy wieczór zapowiada się dosyć ciekawie, dlatego już nie mogę się go doczekać. W związku z tym, że już za paręnaście godzin Nowy Rok, życzę Wam wszystkiego dobrego, wiele nowych osiągnięć w blogowaniu, maturzystom życzę zdania matury, a gimnazjalistom powodzenia na egzaminie! :)
       Rok 2016 coraz bliżej, jednak nie zamierzam dziś wypisywać noworocznych postanowień, gdyż nie różnią się bardzo od poprzednich, dlatego zdecydowałam się na małe podsumowanie wydarzeń, jakie miały miejsce w 2015.
  • W styczniu w końcu kupiłam moją wymarzoną lustrzankę. Oszczędzałam na nią dosyć długo, ale jestem z siebie dumna, że kupiłam ją za własne pieniądze. Uwielbiam fotografować, jest to moje największa pasja i jestem ogromnie szczęśliwa, że w końcu spełniłam jedno z marzeń.
  • W tym roku świętowałam moje osiemnaste urodziny. Krótko potem zapisałam się na kurs prawa jazdy. Teraz oficjalnie mogę się nazywać kierowcą. :D
  • Krótko po osiemnastkowym przyjęciu wyjechałam razem z klasą do Trójmiasta. Był to mój pierwszy wyjazd w życiu nad morze, dlatego bardzo się cieszyłam. Gdy się spędza całe życie na nizinach/wyżynach, niedaleko gór, to zapach morza, piasek pod stopami i widok latających mew na tle zachodzącego słońca, to naprawdę coś wyjątkowego! Zwiedziłam Gdańsk, Gdynię i Sopot, a w drodze powrotnej jeszcze Malbork.
  • W czerwcu zakończyłam drugą klasę liceum z wynikiem, z którego jestem naprawdę dumna. Na świadectwie pojawił się czerwony pasek, a średnia wynosiła 5,2- gdzie już na początku września postawiłam sobie cel- 5,0 co najmniej! Mogę powiedzieć, że challenge accepted. Wraz z rokiem szkolnym zakończyła się tzw. Liga Robotów. Kolejnym moim dużym osiągnięciem było zajęcie pierwszego miejsca w województwie.
  • W lipcu zaczęłam pracować. Moja taka pierwsza, prawdziwa praca. Musiałam wtedy wiele poświęcić, przede wszystkim czas, ale także blogowanie. Jednak widok samemu zarobionych, własnych pieniędzy przebija wszystkie widoki. ;)
       Mimo wszystko najlepszym, co mogło mi się przydarzyć, było poznanie cudownej osóbki. Nie wyobrażam sobie teraz bez niej życia i mam nadzieję, że nadchodzący rok spędzę z nią tak, że w 2017 będziemy mieli co wspominać! :)
W tym roku dziękuję Wam za 17 204 wyświetleń, 1 790 komentarzy i obserwacje! ♥

33 komentarze :

  1. Super podsumowanie! :*
    Szczęśliwego Nowego Roku :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne podsumowanie!
    Masz świetny design. Udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! :)
    not-always-normal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to mogę pomarzyć tylko o takiej średniej, chciałabym mieć w tym roku pasek, może się uda :). Ja sylwestra spędzam w bardzo wąskim gronie :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny rok miałaś za sobą, chyba najbardziej gratuluję tej średniej w 2 liceum :) podziwiam :D
    gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że bardzo owocnie spędziłaś ten rok i że był udany! Tego samego życzę Ci i w 2016 roku ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że rok 2015 był dla ciebie udany! Ja w tym roku zbieram na nową lustrzankę. Mam nadzieję, że uda mi się uzbierać pieniądze. Fajnie się też czyta o miejscu w którym się mieszka :D Mieszkam w Trójmieście i w każdym z 3 miast bywam przynajmniej 2 razy w miesiącu :) Gratuluję ci własnej pracy! Ja pomimo mojego niewielkiego wieku chciałabym coś robić w wakacje jednak nikt do pracy mnie nie przyjmie.
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tak cudownego 2015 roku :)

    zajrzyj do mnie :) http://kasiastachowska.blogspot.com/2015/12/zegnaj-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że naprawdę masz co wspominać z minionego roku. Ja aż tylu super rzeczy nie dokonałam ale w sumie rok nie był zły :D Gratuluje zostania kierowcą! ;)
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego, 2016 roku

    Zapraszam serdecznie do siebie :) (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow najbardziej gratuluję takiej świetnej średniej w szkole.
    Mam nadzieję, że wszystkie postanowienia będą zrealizowane :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w tym roku Sylwestra spędzałam akurat w domu, ale nie żałuję :D fajne podsumowanie :*
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo się działo ;)
    szczęśliwego nowego roku!

    zapraszam również do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo się wydarzyło w Twoim życiu w 2015, życzę Ci w tym roku jeszcze więcej wrażeń!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje spełnienia tych większych i mniejszych marzeń. Życzę Ci, żeby 2016 był równie owocny, zarówno na blogu, jak i gdzieś tam prywatnie :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby następny rok był przynajmniej tak samo dobry!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że w 2016 będziesz miała jeszcze więcej wspaniałych chwil :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się szata graficzna bloga :)
    fajne podsumowanie bloga ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na: blackannabellee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Znakomite podsumowanie :). Pieniądze zarobione przez nas samych cieszą najbardziej :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. niezłe podsumowanie, widać, że miałaś bardzo udany i pracowity rok. :) też się zgadzam z uwagą, że zarobione przez siebie pieniądze są tymi najlepszymi, chociaż trudno się z nimi rozstać niemalże od razu, gdy trzeba zapłacić rachunki. ;)
    wszystkiego dobrego w nowym roku!
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje kupna wymarzonej lustrzanki, ja też chciałbym już kupić swoją wymarzoną haha!
    Pozdrawiam :)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę sie, ze ten rok byl dla ciebie tak dobry:)


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne podsumowanie, oo gratuluje kierowco!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne takie podsumowanie, gratuluję wszystkiego :))Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne podsumowanie :>
    PS: Zapraszam do mnie na ocenę moich 10 najlepszych stylizacji z 2015 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog , obserwuję i liczę na rewanż! <3

    zapraszam
    https://idzoczaminastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne podsumowanie, mam nadzieję że ten rok będzie o wiele lepszy od 2015 :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne podsumowanie, oby 2016 był jeszcze lepszy ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super podsumowanie :) Gratuluję sukcesów w szkole i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że zdałaś prawo jazdy :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojoj, dużo się u Ciebie wydarzyło! Super, że udało Ci się zdać egzamin na prawo jazdy, bo nie jest to łatwa sztuka ;) Mnie lekko przeraża fakt, że już niedługo będę mogła prowadzić pojazd, jakim jest właśnie auto. Ja wszystkich pozabijam! Nie mam pojęcia, czy tak szybko zdecyduję się na prawko...

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne podsumowanie ! :d
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!