2 grudnia 2015

Ulubieńcy miesiąca: listopad

 
       Helo! Co u Was? Uwierzycie, że już grudzień? Całkowicie nie czuję tego miesiąca, atmosfery, która powinna teraz panować. Wiecie, święta coraz bliżej, adwent i takie tam. Zauważyłam, że powoli w moim i sąsiednim mieście pojawiają się świąteczne dekoracje. Uwielbiam te wszystkie światełka, które wiszą nad ulicami, na latarniach i gdzie się tylko da! Zawsze co roku w moim mieście pojawia się fontanna z samych światełek. Cudownie to wygląda!
       W związku z tym, że listopad już za nami, to czas na ulubieńców! Dzisiaj są to tylko cztery rzeczy, dokładnie mówiąc, cztery kosmetyki. Bardzo się z nimi polubiłam i mogę je Wam szczerze polecić.
       Strukturalny lakier do paznokci imitujący satynę z firmy WIBO zauważyłam podczas rossmannowej promocji. Kolor od razu wpadł mi w oko. Dla zainteresowanych- jest to kolor nr 2. Wygodnie się maluje, a samo opakowanie wygląda ciekawie i elegancko. Lakier utrzymuje się na paznokciach w miarę długo, a w moim przypadku, gdy ciągle coś robię, do kilku dni. Niestety po 2/3 dniach zauważyłam, że na końcach paznokci zaczęło już go brakować. Mimo to bardzo go lubię i wiem, że "WOW Glamour Satin" zostanie ze mną na dłużej.
       W ostatnim czasie bardzo się polubiłam także z suchymi szamponami, a moim ulubieńcem jest firma Batiste. Przydaje się w awaryjnych sytuacjach lub po prostu w leniwe dni. Jednak wersja dla szatynek nie do końca przypadła mi do gustu. Zawiera odrobinę koloru, co może być uciążliwe, gdy zakłada się jasne, białe ubrania, gdyż dłonie po poprawieniu fryzury ciągle miałam brudne od szamponu. Co do wersji "tropical" nie mam żadnych zastrzeżeń! Mimo że szampon jest jasny, nie widać go na moich brązowych włosach, a zapach mi się bardzo podoba.
       Efekty po Batiste są niesamowite! Świetnie sobie radzą z odświeżeniem włosów i sytuacjami awaryjnymi.
       Ze szminką Extra Lasting od Lovely poznałam się jeszcze w wakacje. Zależało mi na czerwonej, matowej, nie za drogiej szmince i... znalazłam! Tak jak obiecuje producent, jest super trwała, a kolor intensywny. Na ustach utrzymuje się bardzo długo, a żeby ją zmyć, potrzeba dobrego płynu do demakijażu i dużo cierpliwości, haha.
       O kosmetykach z Nivea wspominałam już wiele razy. Po prostu uwielbiam tą firmę! Jesienią najbardziej zależy mi na ochronie ust, dlatego zdecydowałam się na tą pomadkę. Wzbogacona jest o witaminę E i wspomaga regenerację ust. Koi je i zapewnia długotrwałą ochronę, a także chroni przed promieniowaniem UV.
A jacy są Wasi ulubieńcy?
Pojawiają się już u Was dekoracje świąteczne?

34 komentarze :

  1. Śliczny kolor lakieru! Też lubię suchy szampon z batiste :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten lakier u mnie standardowo czerwony lakier z coloramy jest moim ulubieńcem listopada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą pomadkę :) Jest w porządku, jednak jak na moje usta - zbyt słabo nawilża. Mam ogromną ilość wszelakich pomadek nawilżających w domu, jest w czym wybierać, haha.

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę pomadkę z Lovely i potwierdzam, że jej zmycie wymaga trochę cierpliwości, no... ale za to jest trwała! :D

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Z okazji mikołajek chciałabym zaprosić Cię serdecznie do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest jedyny w swoim rodzaju plecak :) Konkurs trwa do niedzieli 6.12 do godziny 11:59, powodzenia! :)
    https://www.facebook.com/haveanicedayart/photos/a.408624665989338.1073741832.166890636829410/463246343860503/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor lakieru bardzo mi się podoba :) Szampony Batiste też bardzo lubię.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem fanką szamponów Batiste i zdecydowanie moim faworytem i ulubieńcem jest ten o zapachu Cherry, dla mnie najlepszy, nie zostawiał u mnie nigdy żadnych śladów. A Nivea wiadomo - tutaj nie trzeba nic mówić, balsamy o tej porze roku to konieczność :)

    Buziaki! :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  10. te suche szampony są świetne :)

    zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetni ulubieńcy miesiąca :) Bardzo ładny lakier do paznokci :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny post, super wychodzisz na zdjęciach :) szampony najlepsze :)
    Pozdrawiam :*
    http://littledreaaam.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny post, super wychodzisz na zdjęciach :) szampony najlepsze :)
    Pozdrawiam :*
    http://littledreaaam.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczny kolor tego lakieru do paznokci ;) Szukałam takiego ale znalazłam tylko taki jasnoniebieski z drobinkami brokatu xD
    Zapraszam też do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak śniegu nie ma, to atmosfery świątecznej też nie niestety :/
    bardzo fajny post
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie posty, świetny :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale skoro tak je polecasz, to chyba muszę koniecznie wypróbować :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele słyszałam o tej pomadce z Lovely. Niedroga, a podobno bardzo fajna. Muszę przetestować, koniecznie!
    Buziaki, WM.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny kolorek lakieru!


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham szampony batiste, szkoda, że są bardzo szkodliwe dla włosów :(
    a lakier - oryginalny!
    http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też kompletnie nie czuję atmosfery świąt, w tamtym roku było inaczej, mam nadzieję, że jak ozdobie pokój to wszystko się zmieni :) bardzo ładny lakier:)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, suchy szampon też się stał moim ulubieńcem, zawsze poratuje :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakier do paznokci od razu skojarzył mi się z wigilią albo sylwestrem ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam lakiery z wibo, a ten na pewno idealnie sprawdzi się na Wigilię i Sylwestra.
    Zapraszam do mnie : marysiawojcik.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta szminka jest bardzo ciekawa :) Również lubię suche szampony, ale ja używam szamponu z Syoss. Myślę, że znacznie lepiej byłoby czuć tą całą atmosferę, gdyby był śnieg :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Lakier i szminka są piękne! Miałaś szczęście, że na nie trafiłaś. Co do suchych szamponów - jakoś nie mogę się do nich przekonać i wolę umyć po prostu codziennie włosy :< Ja w tym roku postawiłam na Baby Lips w kwestii ochrony moich ust - używam już od dawna te szminki i są godne polecenia.

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kiedyś ten lakier. Świetnie się sprawdzał. Muszę wybrać się do sklepu :)

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lakiery z wibo należą do moich ulubieńców! Są nie tylko dobrej jakości, ale też mają tak pomysłowe i oryginalne konstrukcje... uwielbiam ich maty lub brokaty. Mam też taki, jaki tutaj zaprezentowałaś! :)

    Wesołych Świąt! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  30. OBSERWUJE świetny blog, zapraszam do siebie http://ka3iafashion.blogspot.com/ miło będzie jeśli dasz obs. <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post, również uwielbiam produkty Nivea, a w szczególności do ust!
    Zapraszam do mnie -----> thewildestme.blogspot.com <-----

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!