30 stycznia 2016

My Winter Break

       Wczoraj, tuż po czternastej, w końcu opuściłam mury szkoły i oficjalnie rozpoczęłam ferie zimowe. Ogromnie się cieszę, że dopiero teraz. Luty to idealny moment na przerwę po poświątecznej nauce. Te trzy tygodnie były ciężkie, kolejne próbne matury, zadania, kartkówki. W ferie również nie zamierzam spocząć na laurach, już umówiłam się z nauczycielami na dodatkowe zajęcia w szkole i wyjęłam zeszyty z poprzednich klas, by powtórzyć materiał. Uwierzycie, że do matury zostało już tylko 94 dni?
       Samą nauką człowiek nie żyje. W końcu znajdę trochę czasu, by tu pobyć. Zastanawiam się nawet nad zmianą wyglądu. To odpowiedni moment, by zagościło tu coś świeżego. Teraz będę miała czas, by poeksperymentować z nowymi kodami. Będę mogła w końcu pisać częściej, co mnie bardzo cieszy. Zdjęć też nie powinno brakować. Od niecałego tygodnia mogę się cieszyć wręcz wiosenną pogodą, więc sesji nie zabraknie! ;) Wolny czas chcę również poświecić przyjaciołom. W związku z tym, że mieszkamy w różnych miejscowościach i chodzimy do różnych szkół, nie widzimy się zbyt często. Niełatwo spotkać się, gdy kończymy czasem nawet o 16/17, a niektórzy muszą jeszcze dojechać do domu, zrobić zadanie czy pouczyć się na sprawdzian. Mam nadzieję, że teraz uda nam się spotkać. :)
Kto z Was również zaczyna ferie? A może kończycie lub jeszcze czekacie? Mimo wszystko, każdemu życzę miłego weekendu! :)

56 komentarzy :

  1. Jakie urocze zdjęcia! Kojarzysz mi się z taką miłą, słodką dziewczynką (przepraszam, jeśli uraziłam :D). Ja ferie rozpoczynam dopiero za 2 tygodnie. Jeszcze tyle czasu! Muszę się wziąć za czytanie "Lalki", naukę fizyki i matmy (z nią to dopiero posiedzę w ferie). Ech, sporo na głowie.

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tytuł bloga - przeczytałam krystalizator haha
    śliczne zdjęcia i design:)

    U mnie nowy post: TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ferie już się kończą, jednak nie były typowo relaksacyjne. Już w poniedziałek mam maturę próbną z biologi (choć jestem w 2lo), ale pewnie na ocenę będzie, więc oczywiście już od połowy ferii musiałam powtarzać cały materiał.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety już skończyłam ferie i zabieram się ostro do nauki. Aczkolwiek Tobie życzę udanych ferii. Wygląd bloga jest bardzo ładny i estetyczny. Ogólnie świetna notka:)

    Zapraszam do mnie paaula-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany matura... kiedy to było :P Ambitna z Ciebie dziewczyna ;) Ferie również są mi obce, bo praca praca praca :(

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też właśnie powiedzmy że zaczęłam ferie. Fajnie ze mamy weekend przed nimi^-^
    Bardzo ładne zdjęcia *-*
    Pozdrawiam i obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam do matury jeszcze ponad 2 lata, ale zanim się obejrzę to i mi zostaną 94 dni :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ferii, ja jeszcze czekam. W trakcie nauki też nie zawsze mam czas dla przyjaciół, więc ferie zamierzam poświęcić własnie im.
    Miłych ferii.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Więc życzę udanych i niezapomnianych ferii haha! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych ferii i dobrej zabawy xx
    Zapraszam do mnie nowa notatka:)
    http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. A moje ferie już niestety dobiegają końca :(

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już niestety nie mam ferii, skończyłam szkołę i jedyne
    moje wolne to "urlop" ale na to muszę jeszcze zapracować :)
    piękne zdjęcia, pamiętam swoją maturę... niepotrzebny wielki
    stres, wcale nie jest tak źle :) powodzenia !
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ferie kończą się jutro;)
    super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. aaa weź nic nie mów o tej maturze, załamać się można...:D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na ferie muszę jeszcze troche poczekać, dobrze, że ty masz już wolne!

    >>flawless-space<<

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, u mnie ferie już niestety dobiegły końca :) Miłych ferii!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. też zaczęłam właśnie ferie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie ferie także się zaczęły.. wreszcie odpoczynek haha ;) świetne zdjęcia, i życzę wspaniałej przerwy zimowej! pozdrawiam
    evelinaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje ferie dobiegły już końca ;(
    Obserwuję :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie również ferie się zaczęły :) Miłego wypoczynku!
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie ferie już się skończyły, powodzenia w nauce i na maturze ;)
    Cudowne zdjęcia
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia ^^
    Eh... Ten czas tak szybko leci niedługo egzamin gimnazjalny i nowa szkoła :(

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też mam ferie :D i bardzo się cieszę
    powodzenia w realizacji wszystkich planów na te ferie :)

    obserwuję i zaprasza do tego samego :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie zaczęłam ferie :D
    byc-twoim-marzeniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka śliczna! chętnie zaobserwuje :3 i zapraszam do mnie! hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje ferie dobiegają końca. Czas wrócić do szarej rzeczywistości.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja także mam teraz ferie ;) Udanych! :)
    Poklikałabyś u mnie w linki? z góry bardzo dziękuję ;)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również zaczęłąm ferie, bardzo się z tego ciesz!:*
    Udanych ferii i śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i zapomniałam, mój blog :)
      http://haania-hania.blogspot.com/

      Usuń
  29. piękne zdjęcia! Miłego wypoczynku ;) Ja ferie zaczynam dopiero w połowie lutego :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja już skończyłam ferie;(
    Obserwuję!
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozazdrościć, że już jesteś w klasie maturalnej a ja dopiero w niej będe za rok, "uroki" technikum :c
    Super zdjęcia :)

    NAJNOWSZY POST-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz! Mój urlop dobieg końca ale co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great photos dear! Love your blog :)

    I'm following you on GFC #200 :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  34. Od jutra zaczynam drugi tydzień ferii, a mogłabym jeszcze poleniuchować kolejne dwa tygodnie...
    Powodzenia na zbliżającej się maturze, dasz radę! :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://jvlson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia w przygotowaniach do matry! Dobrze, że mam do niej jeszcze 2 lata :D

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale masz śliczne zdjęcia :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzymam kciuki za maturę, która zbliża się wielkimi krokami! Też aktualnie jestem na feriach, mam jednak zamiar solidnie odpocząć :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wygladasz:) Piękne zdjęcia:)
    Może wspólna obserwacja?:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia! Mam nadzieję, że miałaś udane ferie, odpoczęłaś i te kilka ostatnich dni spędzisz w równie przyjemnej atmosferze :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Ja teraz zaczynam ferie :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia! Również zaczynam teraz ferie ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja niestety ferie już dawno skończyłam, moje województwo miało jako pierwsze :(
    Jutro pojawi się stylizacja Walentynkowa zapraszam ----> http://agata-blog00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne zdjęcia! Ja właśnie zaczęłam wyczekiwane ferie! ♥
    Zapraszam cię na mojego bloga : mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja moje ferie zaczęłam dopiero 15 lutego i szczerze? Po dwóch dniach już mi się one nudzą, ponieważ to czekanie na nie mnie tak znudziło, że aż ich nie chcę xD

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Moje ferie były szybkie i spontaniczne. Ahh, matura :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  46. Hello,

    Beautiful look ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia!
    Obserwuję
    Zapraszam http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Super foty! :D
    Zapraszam do mnie fotmagstyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczna jesteś♥
    zaczynam dopiero, czekam na jakiekolwiek rady, opinie ;)

    http://malinkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!