6 marca 2016

Ulubieńcy miesiąca: luty 2016

       Ojej! Nie wierzę, że to już ponad miesiąc. Po takiej nieobecności należą się ogromne przeprosiny dla Was! Niestety nie zniknęłam z własnej woli. Nie tłumaczę się nauką, gdyż w ferie miałam świetnie rozplanowane, jak pogodzić blogowanie z przygotowaniami do matury. Tym razem to wina laptopa. Tak, pozwolę sobie zwalić całą winę na niego. W pierwszym tygodniu ferii odmówił posłuszeństwa, już na drugi dzień oddałam go do naprawy i tak do dziś na niego czekam. Zapowiada się, że szybko nie wróci. Na szczęście udało mi się załatwić na weekend zastępczy sprzęt (tak właściwie powinnam teraz pisać referat, ale ciii) i wykorzystuję tą okazję, by w końcu się do Was odezwać. Bardzo mi tego brakowało. Póki co, musiałam się zadowolić książkami, ćwiczeniami i kserówkami, a miejsce laptopa zajmują teraz zeszyty pełne notatek do nauki. A co u Was?
       W związku z tym, że od kilku dni mamy już marzec (a wiosna już coraz bliżej, jej!), postanowiłam Wam przedstawić moich ulubieńców z ostatnich tygodni. Zapraszam do czytania.

       Moim numerem jeden jest odżywka do paznokci Maximum Strength z Sally Hansen. Dzięki niej po raz pierwszy moje paznokcie są na tyle mocne, że nie łamią się przy pierwszej, lepszej okazji. Nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam tak długie! Kiedyś automatycznie się łamały, gdy tylko podrosły parę milimetrów. Dodatkowym plusem jest to, że przy okazji odżywka nadaje paznokciom delikatny, różowy kolor i schnie ekspresowo (przy jednej cienkiej warstwie). Jest to pierwsza odżywka w historii wszystkich moich zakupów, której efekty były takie, na jakie oczekiwałam. Podsumowując, odżywka godna polecenia i niech Was cena nie przeraża, bo dla takich efektów naprawdę warto ją kupić. ;)
       Drugim moim paznokciowych hitem jest wysuszacz do paznokci z Eveline. Paznokcie zawsze maluję wieczorem, zwykle godzinę bądź dwie później kładę się spać, a rano wstaję z odciskami na lakierze. Koszmar. Zdecydowałam się więc na jakiś wysuszacz, zależało mi na takim w sprayu. W Rossmannie znalazłam tylko jeden- właśnie z Eveline i bez długiego zastanawiania się kupiłam. Może i lakier nie schnie w minutę, jakby się chciało, jednak po godzinie mogę spokojnie iść spać, a rano wstać bez odcisków. Jedynym minusem, jaki zauważyłam, jest fakt, że wysuszacz szybko się zużywa. Korzystałam z niego zaledwie parę razy, a już zużyłam ponad połowę zawartości (za każdym malowaniem pompkę przyciskałam maksymalnie cztery razy).
Teraz zastanawiam się nad Insta-Dri Top Coat z Sally Hansen. Posiada ktoś z Was? Polecacie? :)
       W okresie jesień-zima i zima-wiosna, głównie przez nagłe zmiany pogody (raz zimno, raz ciepło), mam strasznie suchą skórę, najbardziej na twarzy. W miejscu, gdzie jest przesuszona, czasem tworzą się aż przebarwienia, których później ciężko się pozbyć. Na ten problem zaradził krem intensywnie nawilżający z Nivea. Kilka dni i przesuszenia magicznie znikają, haha. Krem się szybko wchłania, no i świetnie nawilża. Szczerze polecam! :)
       Już wiele razy pisałam, że Nivea to jedna z moich ulubionych firm. Jeśli chodzi o żele do mycia twarzy, najczęstszym wyborem jest właśnie Nivea. Ze wszystkich najlepszym okazał się ten w zielonym opakowaniu- do cery mieszanej i tłustej. Odpowiada mi najbardziej. Jest delikatny, dobrze myje, a skóra po myciu jest przyjemna w dotyku. Zauważyłam nawet, że po kilku myciach moja cera w dzień już się tak nie "świeci" jak kiedyś.
       Mój ostatni ulubieniec na dziś... nie, nie, to nie kosmetyk tym razem. ;) Zimą uwielbiam pić herbatę lub inne ciepłe napoje, a ulubionym kubkiem z ostatnich tygodni jest mój walentynkowy prezent. Lubię zbierać kubki, ale ten jest wyjątkowy! Można po nim pisać, co dla mnie jest naprawdę świetną sprawą. A co Wy sądzicie o takich kubkach?
       Jacy są Wasi ulubieńcy?
       Nie wiem kiedy znów się odezwę. Podobno zamówiona część do laptopa jeszcze nie dotarła. Moja głowa jest pełna pomysłów na posty, a tu taki pech! Jednak cieszę się, że mogłam choć dziś napisać. Póki jeszcze mogę, lecę czytać co u Was! Jest tyle do nadrobienia. :)
Do napisania! Ps. Tak, wiem, powinno być "hello", ale ciii. :D

53 komentarze :

  1. Kubeczek jest przecudowny! Chciałabym taki :)
    Piękne zdjęcie w lesie...


    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że tak długo cię nie było. Jak to mówią, nauka jest najważniejsza, haha.
    Używałam ten żel z Nivea i był bardzo dobry. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadałam kiedyś ten żel do mycia twarzy,i nie spisał się zbyt dobrze.
    Moja twarz na tym niestety ucierpiała. Teraz posiadam różową wersję i jest genialna. :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kubek, mimo że z błędem :D fajni ulubieńcy :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyzwyczajenie, gdy jest się na rozszerzeniu z niemieckiego i każdy list zaczyna się od "Halo" :D

      Usuń
  5. Kocham kubki, zakochałam się w twoim! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. twój kubek jest geniany, kosmetyki z nivea są najlepsze szczegolnie kremy http://blackcares.blogspot.com/2016/03/podejmij-wyzwanie-ze-mna.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery i odżywki od Sally Hansen ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kubek i fajni ulubieńcy :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jadę dzisiaj do Polski(na zakupki :D) i właśnie bardzo chciałam kupić jakiś wysuszacz tylko nie wiedziałam jaki ale już wiem DZIĘKUJĘ !:)
    obserwuje :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam też zel do mycia twarzy z Nivea.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba kupię sobie wysuszacz do paznokci, bo bardzo irytuje mnie to czekanie aż wyschną gdy w między czasie mam inne obowiązki :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajni ulubieńcy... I pomyślec, że zaraz będziesz pisać marcowe :D
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie napisane, naprawdę! Po za tym mega wygląd bloga i .. ogólnie całość ;) Super, oby tak dalej, a ja tymczasem obserwuję i będę wpadać częściej ♥

    Może wpadniesz do mnie? Powróciłam do blogosfery!
    ♥Last Dream By Me♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubek jest poprostu świetny ♥♥♥ Uwielbiam takie ♥♥♥ Gdzie taki można dostać? :)

    Pozdrawiam,
    maybeffashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że jest on z Oriflame. :)

      Usuń
  15. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z wysuszaczem do paznokci :o :D To musi być mega super i przydatna rzecz!!! Szczególnie dla osób jak ja... mało cierpliwych :p
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kubek :D wysuszacz do paznokci? Jejku to wybawienie.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masakra z laptopem, współczuję :/ A tam, po co pisać referat :D
    Ten kubek chciałam już mieć od dłuższego czasu, mam nadzieję, że niedługo sobie taki kupię :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetny kubek! A ten krem z Nivea - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja właśnie szukam świetnej odżywki do paznokci. Dzięki za polecenie! ;)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post! Polecenie z twojej strony kilku produktów na pewno mi się przyda ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga bookwrittenrose.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia na maturze! Niestety zlosliwosc rzeczy martwych.. Ja mam wielu ulubiencow, postaram sie zrobic o nich post juz niedlugo :) kocham produkty od Sally Hansen, mam super utwardzacz z tej firmy ale Teojej odzywki jeszcze nie widzialam ;) kubek tez jest super! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten sam żel do mycia twarzy i u mnie sprawdza się na 5+ :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :))
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. także mam ten żel do mycia twarzy i sprawdza mi się super! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków. :) Kubek jest świetny!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny kubek! Obserwuję!
    Zapraszam na nowego posta :)
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kubek jest ekstra, jednak nie używam żadnego z kosmetyków tych firm ;)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    mile widziane komentarze(próbuje reaktywować bloga)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi również kubek się podoba!
    Świetny blog, obserwuję oraz zapraszam do mnie ;)
    majkavv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajni ulubieńcy. O tej odżywce z Hally Hansen nie słyszałam ale na pewno się skuszę :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny ten kubek ;)
    muszę wypróbować tę odżywkę,moje paznokcie zdecydowanie jej potrzebują :D

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia. Twój blog zrobił na mnie bardzo miłe wrażenie! Design bloga powala na kolana :D Sama stworzyłaś taki niesamowity wygląd?! :) Pozdrawiam ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób prowadzisz bloga. Obserwuję, bo naprawdę warto!

    Pozdrawiam! I zapraszam na nowy post u mnie♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten kubek jest świetny! Przy zmywaniu zmazuje się z niego napis? Dołączam do grona obserwowanych, bo masz cudnego bloga!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmazuje się całkowicie. Można pisać po nim kredą. :)

      Usuń
  34. Hah, ten krem Nivea to must have na każdą pore roku! Musze wypróbowac tej odzywki bo moje paznokcie sa straszne :c

    Zapraszam do siebie, do komentowania i obserwowania mojego bloga!
    Mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny kubek! Musze takich poszukać, idealne na prezent! Oprócz świetnego kubka musze wypróbować odżywkę z eveline!
    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety, nie używałam żadnego z kosmetyków, z wyjątkiem kremu Nivea, który uwielbiam! Co do kubka, to jest cudowny :3

    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie używałam.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. O jeju zakochałam się w tym kubku, jest cudowny <3 POZDRAWIAM I ZAPRASZAM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  39. Kubek najlepszy! A ten żel to może sama przetestuje :)

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. aż zapisałam sobie nazwe tej odzywki. Moje paznokcie sa w strasznych stanie odkąd zrobiłam sobie na 18 i studniówkę żelowe panzokcie i szukam czegokolwiek co mi pomoze :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam ten żel do mycia twarzy i jest świetny. Fajny kubek! *,*

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Żel do twarzy jest świetny! Szkoda, że na kubku zabrało "l"... :*

    Pozdrawiam :)
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. żel do twarzy sprawdza się w 100 procentach, w moich ulubieńcach również by zaistniał. Jest produktem niezbędnym w mojej kosmetyczce. ;)

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!