26 marca 2016

Za co tak bardzo kocham wiosnę? | Wielkanoc 2016

       Jeszcze niedawno narzekałam na ponurą zimę, śnieg i mróz, a już od kilku dni za oknem gości słoneczna wiosna. Musicie mi przyznać rację- czas płynie nieubłaganie szybko. Dopiero świętowaliśmy Boże Narodzenie, a już za chwilę Wielkanoc. Z tej okazji chcę Wam życzyć wszystkiego dobrego, zdrowia, dużo ciepła, czasu spędzonego w rodzinnym gronie i wielu osiągnięć w dalszym blogowaniu. Mam nadzieję, że wolne dni spędzicie miło z bliskimi i nabierzecie sił na kolejne tygodnie. :) Dzisiejszym tematem posta jest jednak moja ulubiona pora roku- wiosna. Towarzyszy nam już od pięciu dni, dlatego chcę Wam przedstawić jej najlepsze plusy, za które ją tak bardzo kocham.
Jest tu ktoś, kto również uwielbia wiosnę?
       Wiosna to pora roku, kiedy wszystko budzi się do życia. W związku z tym, że mieszkam niedaleko lasu, już od tygodnia słyszę śpiew przeróżnych ptaków, co dla mnie było pierwszą oznaką zbliżających się ciepłych, wiosennych dni. Już sama nazwa tej pory kojarzy mi się z zielenią, kwitnącymi drzewami i wyrastającymi pierwszymi kwiatami. Wszystko jest takie młode, zaczyna żyć. Dla mnie jest to piękne. Po zimowej "małej depresji", która spotyka każdego, gdy za oknem sypie tylko śnieg czy pada deszcz, wraca humor. Zdecydowanie czuję się o wiele lepiej, jestem zmotywowana, pełna energii. Aż się chce wyjść na zewnątrz.
       Wiosna- to także coraz dłuższe, coraz cieplejsze i coraz ładniejsze dni. Pogoda zaczyna rozpieszczać, a mrok zapada dopiero po osiemnastej. Piękna sprawa, prawda? Zwłaszcza, gdy zależy nam na ładnych, jasnych zdjęciach na bloga. Zapewne każdy zna sytuację, gdy wraca ze szkoły i musi zrezygnować z długo planowanej sesji, bo po prostu jest już ciemno albo pogoda na to nie pozwala. Teraz to żaden problem! Nie mogę się już doczekać tych pięknych, kwitnących drzew, dużej ilości słońca i sesji w tak kolorowym otoczeniu.

       Największą radość mi jednak sprawia moment, kiedy mogę w końcu wszystkie grube, ciężkie kurtki, szaliki, czapki, rękawiczki i zimowe buty schować do szafy. Nie cierpię zakładać na siebie tony ubrań, by nie zmarznąć Jest to moja ulubiona chwila, gdy na miejscu zimowych butów pojawiają się moje ukochane trampki! Są to najlepsze, najwygodniejsze buty na świecie i chodzę w nich aż do ostatnich ciepłych dni jesieni. Każdy miłośnik trampek na pewno mnie zrozumie.
       Coraz cieplejsze i dłuższe dni sprzyjają również aktywności fizycznej. Uwielbiam jeździć na rowerze, grać w siatkówkę czy górskie wędrówki. Ładna pogoda daje wiele możliwości: rolki, bieganie, pływanie na otwartym basenie czy po prostu zwykłe spacery. A jak Wy spędzanie wiosenne popołudnia i wieczory? Aktywnie czy leniwie? ;)
       Chętnie przeczytam o Waszych ulubionych porach roku i ich zaletach. Jestem ciekawa, ile osób lubi wiosnę tak, jak ja. Do napisania!

44 komentarze :

  1. Piękne zdjęcia :) Ja bardzo lubię wiosnę,ale czekam na lato :p

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wiosnę. Wszystko powraca do życia, ale mam też inny powód. Tak, zdjęcia. Wychodzą wtedy świetnie. W sumie widziałam w tym roku już motyla :) Pozdrawiam!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wiosnę, ale moją ulubioną porą jest lato :) Wesołego Alleluja! :3

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne ujęcia! Uwielbiam fotografować przyrodę :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję świąteczne rozdanie, w którym do wygrania jest kultowa paletka PUPA Cat marki PUPA. Mam nadzieję, że wpadniesz i weźmiesz udział! :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru oraz Wesołych Świąt! :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna jest przecudowną porą roku. Przyroda budzi się do życia, wszystko wokół staje się kolorowe i coraz bardziej wesołe. Ptaki śpiewają radośnie, a spacery stają się najprzyjemniejszą czynnością, gdy na zewnątrz jest tak cieplutko :) Już nie mogę się doczekać dni, gdy będę mogła sobie wyjść w bluzie i trampeczkach!

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, ja tez cieszę się tą chwilą gdy mogę wyjść w samej bluzie i w lekkich trampkach :D <3


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia !
    Wiosna tak zdecydowanie wchodzi wielkimi krokami! <3
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez uwielbiam moment, gdy mogę pozbyć się swetrow ,grubych kurtek i szalików!
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, wiosna to moja ulubiona pora roku po lecie 😊 Miejmy nadzieję że będzie ciepła ☺️

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjecia !!
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam wiosne za to, że są moje urodziny :). Wiosenne wieczory ostatnio spędzam na bieganiu! jestem z tego niesamowicie dumna, bo nienawidzę sportu, a jednak udało mi się przełamać i biegam :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię wiosnę, bo wtedy są moje urodziny. ;) Co do postu - świetny i piękne zdjęcia! Tak trzymaj :)

    -Natalia

    Zapraszam do siebie! :) MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem wielką fanką wiosny, jeśli w ogóle można to tak nazwać! Uwielbiam tą porę roku ze względu na to, że kiedy już ona przyjdzie to razem z nią przychodzą chęci i motywacja :) Do tej pory to działało, ale w tym roku mam maturę i chyba czar prysł, haha :)
    pozdrawiam, katycloset
    katy-closet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię wiosnę, ale i tak nie mogę się doczekać lata i upragnionych wakacji. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna to chyba moja ulubiona pora roku
    Wszystko się wtedy budzi że snu
    Śliczne ci wyszły te zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosnaloooove :) Szczerzę mówiąc lubię każdą porę roku tak po troszku, ale w wiośnie najpiękniejsze jest to gdy wszyscy budzimy się z zimowej nostalgii, kolory wracają, roślinki rosną, słonko świeci, a dzień się wydłuża!

    Co tu dużo mówić: Happy Easter Everyone!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham wiosnę i niesamowicie się cieszę, że idzie wielkimi krokami. :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz. Bardzo podoba mi się wygląd, jak i sama treść bloga. Wszystko jest uporządkowane i zadbane w każdym szczególe, detalu, żeby wyglądało idealnie. Cieszę się, że są jeszcze takie blogi, w których po prostu widać pasję i chęć pisania. Treść jest konkretna, rzeczowa, dodatkiem są prześliczne zdjęcia. Miło się ogląda tak genialną całość. Pisz, pisz, pisz, a ja z chęcią będę czytać takie wpisy!
    Żeby być "na bieżąco" dodaję do obserwowanych. Pierwsza, ale nie ostatnia moja wizyta tutaj, u Ciebie!
    Pozdrawiam :*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/03/34-hello-darkness-my-old-friend-ive.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ją kocham dosłownie za wszystko :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też kocham z całego serca wiosnę i mam nadzieję, że zagości u nas już na stałe ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia. Ja uwielbiam wiosnę ze względu na to, że wszystko budzi się do życia, piękne pachnące drzewa, kwiaty. Wszystko wokół jest takie wesołe :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <- Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również uwielbiam wiosnę. Świetnie jest obserwować naturę, która wraca do życia by przez kolejne miesiące nieść radość oka. O taak dłuższe dni to również ogromny plus <3 co do ubrań nawet latem zdarza mi się chodzić w swetrach, ale fajnie jest założyć lżejszą kurteczke i buty :)

    Śliczne zdjęcia :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chyba kocham najbardziej wiosnę za większą ilość słońca, ciepła co wpływa lepiej na moje samopoczucie i chęci oraz za przedsmak wakacji :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia! :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wiosnę! Marzec przeleciał w mgnieniu oka i teraz zaczynają się najpiękniejsze miesiące w roku. Nie mogę doczekać się maja, tych wszystkich kolorów!

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wiosnę, a zdjęcia są genialne! :)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie najbardziej zadowala fakt, że wreszcie możemy zdjąć z siebie tyle warstw. Kocham również jak przyroda budzi się do życia!
    jjulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak, wiosna zdecydowanie jest super :) wszystko budzi się do Życia, temperatura rośnie ! Super zdjęcia <3
    Pozdrawiam :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też kocham wiosnę, wszystko budzi się z zimowego snu :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dokładnie! Kocham wiosnę :) Uwielbiam moment zmiany garderoby z grubej na cienka. Uwielbiam dłuższe dni, które są coraz cieplejsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja się cieszę, że w końcu mogłam wpakować do szafy zimówki i ciężkie obuwie i wskoczyć w adidaski:D Najlepiej<3
    A co do zdjęć, to fakt, nie jest ciemno i wychodzą ładniejsze:)

    http://www.justcleo.pl/2016/03/how-to-rock-pastel-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja osobiście wole lato, ale każda pora roku ma swoje zalety i wady. Zresztą jak wszystko. Pozdrawiam :) http://palinpalin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne zdjęcia :)) uwielbiam wiosnę:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie Kochana :))
    Odpowiadam na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiosna jest przepiękna bez dwóch zdań, ale jednak wyczekuję lata <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Zima również kojarzy mi się z depresją, a wiosna z powrotem do życia :D Dostaje się na nowo motywacji do działania :3 Choć niecierpliwie wyczekuje lata, bo jednak wiosna jeszcze chłodna :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dużo bardziej lubię zimę. Wtedy wszystko jest dla mnie dużo bardziej magiczne...
    Uwielbiam zimowe bajki, widoki, sporty, wszystko!
    Jednak wiosna też jest cudowna.
    Masz rację-wszystko budzi się wtedy do życia. Kwiaty kwitną, zwierzęta się budzą. Uwielbiam kwiaty, więc nie mogę się doczekać, kiedy zacznie się ich pojawiać więcej.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Tylko czekam na letnie dni, by móc wylegiwać się nad morzem.
    Za wiosną niezbyt przepadam, jednakże jest malutkim wstępem do lata.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tez słyszę śpiew ptaków często, bo mieszkam na wsi, to jest cudowny odgłos haha
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  39. Aaaa ♥ Jak ja uwielbiam wiosnę ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne fotografie. Też uwielbiam wiosnę za jej kolory i zapachy, na które niestety częściowo mam alergię. Ale ważne, że świat wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!