28 maja 2016

Moje must have na lato

       Kwiecień, zakończenie roku szkolnego, maj, matury, a za chwilę przywitamy czerwiec i kalendarzowe lato... Przyznam, że maj minął mi nadzwyczaj szybko. Byłam tak skupiona na egzaminach, że nawet nie zauważyłam, jak szybko ten czas płynie. Dni robią się coraz cieplejsze, co mnie bardzo cieszy, gdyż uwielbiam taką pogodę. Mogę się w końcu cieszyć wakacjami i korzystać z tych słonecznych dni. Jednak musicie mi przyznać rację, bez niektórych akcesoriów lato to nie lato.
       Nie wyobrażam sobie lata bez odpowiednich kosmetyków. O tej porze roku nasza skóra jest narażona na nadmierne działanie słońca- liczne poparzenia, przesuszenia i inne podrażnienia. Moim must have są zdecydowanie kremy nawilżające, do twarzy jak i do rąk, oraz filtry przeciwsłoneczne. Jestem na razie na etapie poszukiwań dobrych kremów do twarzy i ciała z filtrem UV, więc jeśli macie sprawdzone kremy, to piszcie śmiało w komentarzach! Z chęcią poczytam. Przed słońcem chronię także oczy- okulary to podstawa w mojej torebce, gdziekolwiek wychodzę.
       Jeśli zapytacie o makijaż, to odpowiedź będzie krótka i prosta: im mniej, tym lepiej. W takie upały, jakie towarzyszą nam w trakcie wakacji, jakikolwiek podkład wręcz spływa z twarzy, więc ograniczam się tylko do kremu, tuszu do rzęs i ewentualnie korektora. Mimo to, pokochałam ostatnio wszelakie pomadki, i im ładniejsza pogoda za oknem, tym chętniej maluję usta. Stawiam na wyraziste, żywe kolory, które każdej stylizacji dodają charakteru. Nie zapominajmy również o pomadkach ochronnych- one towarzyszą mi zawsze, niezależnie od pogody i pory roku.
       Był kolor na ustach, czas na paznokcie. Latem jasne, pastelowe czy neonowe lakiery do paznokci to must have pewnie każdej dziewczyny. W ostatnim czasie skusiłam się na neonowy róż, który- moim skromnym zdaniem- idealnie pasuje na wakacje. Tuż obok niego są czerń i czerwień- kolory ciemne, ale uwielbiam je od zawsze.
       Przejdźmy na koniec do tematu stylizacji. Kwiaty, koronka i trampki to trzy kluczowe słowa. Już jakiś czas temu pokochałam kwieciste motywy, jednak w moim sercu znalazło się także miejsce na koronki. Są takie delikatne, a delikatność i lekkość to ważny element letnich stylizacji. Trampki są jednak moim must have numer 1! To najwygodniejsze buty na świecie i podstawa prawie każdej mojej stylizacji.

A co jest Twoim must have na lato?
Przy okazji zapraszam na instagrama @sandra970422.

42 komentarze :

  1. Bez kapelusza i kremów z filtrem się nie obejdzie! Kiedy przebywam zbyt długo na słońcu, momentalnie zaczyna mnie boleć głowa, więc nakrycie jest jak najbardziej potrzebne :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam bardzo wrażliwą skórę, więc kapelusz i okulary przeciwsłoneczne są koniecznością. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja muszę pokupować pomadki ochronne, które mi się kończą i jakieś letnie sukienki/spódniczki, które uwielbiam ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie najbardziej potrzebne są okulary przeciwsłoneczne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolory szminek :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie must havem to oczywiście kapelusz. U mnie zawsze kosmetyki z Under Twenty średnio działały -efekty ich stosowania były bardzo krótkotrwałe, a skóra bardzo szybko się do nich przyzwyczajała...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj teraz co raz to gorętsze dni i czas na opalanie bez kremu z filtrem sie nie obejdzie.
    http://wilczynskaklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na post! Piękny wianek i kolorki lakierów <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie lato nie obejdzie się bez kolorowych lakierów do paznokci :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje must have to espadryle i kapelusze
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier jest śliczny! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze muszę 2 tygodnie powalczyć z ocenami :( Ja nie mam jakiegoś must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, to zdecydowane must haves! Mam sporo z tych kosmetyków :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Coś do opalania, okulary, lakiery do paznokci!
    Obserwuję i pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Kremy nawilżające są obowiązkiem letnim! Ja nie przeżyję bez okularów :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim must have na lato są na pewno sukienki, okulary koniecznie bo mam bardzo wrażliwe oczy, no i pomadki ochronne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie bardzo podobnie, super post:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jest bardzo podobnie z makijażem w lato, zazwyczaj własnie jest to całkowite minimum :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam taką pogodę! Nie mam dużo niezbędników, w sumie zgadzam się z Twoimi propozycjami:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  20. moim must have jest jeszcze czapka lub inne nakrycie głowy :D

    oliinekblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. odcienie szminek cudowne - moje ulubione <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam :* jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem tego samego zdania co ty jeśli chodzi o makijaż ;) Za to uwielbiam kiedy latem na ustach coś się dzieje, super kolory!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie lato to przede wszystkim kolory i zwykle używam bardzo dużo makijażu, ponieważ czuje się z nim lepiej :) Super koteł!

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jeden z moich ulubionych kremó do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak kremy nawilżające towarzyszą mi już od początku czerwca!
    Mi też ten czas szybko płynie. Dopiero początek roku był, a teraz? 18. dni do wakacji!

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mam nic co muszę mieć jeśli chodzi o makijaż u mnie to nie ma go prawie wcale :) Bardzo podobają mi się kolory szminek :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  28. Żywe kolory na lato, na ustach? Zdecydowane - TAK! Lubię lekko pomalowane oko i mocniej zaznaczone usta. Ślicznie wtedy się wygląda nie tylko codziennie, ale również od święta :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Filtry, filtry i jeszcze raz filtry. Im wyższe a jednocześnie lżejsze, tym lepiej :)
    Ale i tak mimo SPF50 spaliłam sobie kark i ramiona.

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne wszystkie pomadki lakiery- uwielbiam takie wyraxne i zdeydowane kolory <3
    i koteł jaki piękny aaaaa <3 ja mam dwa koty :)

    Moim must heve to sukienka hiszpanka <3

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam, że krem kakaowy z Ziaji jest dobrą ochroną na opalanie i ponadto pozwala zatrzymać opaleniznę. W tym roku to właśnie na niego postawię :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  32. Im większe upały tym mniejszy makijaż. Może w końcu odzwyczaję się całkowicie i przyzwyczaję się do minimum :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne kolorki pomadek ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim must have jest niezmiennie krem z filtrem 50. Mam jasną skórę, zero melaniny, więc trochę słońca i jestem czerwona jak rak.
    U mnie buty na wiosnę i lato to sandałki lub sandały, płaskie lub na słupku.
    No i lekki krem BB, nie podkład, bo on leci z twarzy, ale delikatny krem BB u mnie sprawdza się w 100%. Oczywiście i tak po jakimś czasie znika z twarzy, więc nakładam go tylko kiedy muszę. ;)
    _____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też w sumie przez matury jakoś wyłączyłam się z życia i nawet nie zauważyłam tego lata w powietrzu. Ale kolorowe lakiery to must have totalny! :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomadki ochronne to zdecydowanie mój must have. Ale na całe życie... Też mam ostatni fazę na koronki, wianki,kwiatki.. :) http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój must have na nadchodzące wakacje to strój na siłownię i strój kąpielowy. Podczas gdy wszyscy są już gotowi na lato, ja dopiero za ową gotowość będę się zabierać:))) Ale nie narzekam, na pewno i tak będzie super
    www.frankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!