20 maja 2016

Wakacje, witajcie!

       Jakie to uczucie rozpocząć wakacje w maju? Cudowne! Mimo że zakończenie roku szkolnego miałam już w kwietniu, to cały maturalny stres minął dopiero przedwczoraj po ostatnim ustnym egzaminie, przez co dopiero teraz poczułam wakacyjną atmosferę. Pogoda znacznie się poprawiła, więc mogę jak najbardziej korzystać z najdłuższych wakacji w swoim życiu. Cieszę się, że w końcu najcięższe dni maturzysty mam za sobą i będę mogła więcej czasu poświęcić blogowi.
       Na sam początek postanowiłam odświeżyć wygląd. Zamiast szarości króluje tu teraz klasyczna czerń. Mam nadzieję, że design przypadł Wam do gustu, gdyż zdecydowanie pozostanie na dłużej. Oprócz tego mam jeszcze kilka pomysłów, jednak będziecie się o nich dowiadywać na bieżąco. Myślę, że jest to już ostatni tak luźny post i następnym razem pojawię się z czymś o wiele ciekawszym.
       Jakie mam plany na wakacje? Zdecydowanie chcę je wykorzystać w stu procentach i spędzić aktywnie. Koniec z leniuchowaniem! Powoli wracam do wycieczek rowerowych, za którymi strasznie się stęskniłam. Swój czas chcę również poświęcić przyjaciołom. Niektóre znajomości przez naukę naprawdę zaniedbałam, że jest mi aż wstyd. Przede wszystkim chcę te cztery miesiące wolnego spędzić tak, bym miała co wspominać i niczego nie żałowała! Tego właśnie życzę wszystkim tegorocznym maturzystom! :)

46 komentarzy :

  1. Zazdroszczę tych długich wakacji i widzę, że nie tylko ja podczas roku szkolnego zaniedbuję mój rower.
    Co do zdjęć- są świetne! Jaki masz aparat?

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już znalazłam informację o modelu aparatu... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze troszkę zawitam w mojej szkole. Jednak na nowy rok szkolny wybieram się do nowej szkoły. Życzę Ci udanych wakacji! Ja też uwielbiam wycieczki rowerowe :D
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, że masz już wakacje, ja na takie długie będę musiała jeszcze zaczekać 2 lata. Wygląd bardzo ładny :). Zdjecia również super!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, zazdroszczę, że masz już wakacje. Mnie za to czeka teraz miesiąc pełen sprawdzianów. Piękne zdjęcia :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Masz talent!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tylko miesiąc ;D Również jestem ogromnie zadowolona ;D
    Piękne zdjęcia! Masz ogromny talent. Najbardziej podoba mi się ten biały kwiatek :) Widać w tych zdjęciach zamiłowanie i lato :)
    https://flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, jak mi miło takie komentarze czytać! :)

      Usuń
  8. Zazdroszczę Ci, moje wakacje skończą się dopiero za miesiąc :C
    Szczególnie urzekły mnie zdjęcia, w których widać ogromny talent i pasję. Uchwyciłaś MALUTKIE szczegóły, które sprawiają, że oglądający ma OGROMNĄ radochę!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zazdroszczę takich długich wakacji! Wygląd bloga bardzo ładny jak i również zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) W takim razie udanych wakacji życzę ;) Moje "wakacje" się rozpoczną po obronie dyplomu, a zaraz później wyjeżdżam do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też już bym chciała mieć wakacje, ale już naprawdę mało zostało. Blog teraz naprawdę wygląda bardzo ładnie. Cudowne zdjęcia ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Design bloga jest świetny! Wykonałaś zdecydowanie kawał dobrej roboty :) Zazdroszczę Ci tego czasu wolnego. Do moich wakacji został jeszcze ponad miesiąc. Ach, ponad miesiąc na poprawę ocen ;/ Matma na mat-fizie mnie dobiła.
    Piękne zdjęcia!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na swoje wakacje muszę jeszcze poczekać. Masz rację, spędź je jak najaktywniej z przyjaciółmi. Design bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie życze, udanych wakacji :D Ja na swoje musze jeszcze poczekać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! :)
    To pierwsze jest niesamowite.
    Ja też nie mogę doczekać się długo wyczekiwanych wakacji.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze zdjęcie mnie trochę wystraszyło, bowiem, boję się takich "robaczków", że tak to ujmę - jednak mimo tego stworzonka, to właśnie dzięki niemu i światłu zdjęcie wyszło niesamowicie. Wydaje mi się, że 4 pierwsze zdjęcia kwiatków białych są takie przyjemne dla oka, delikatne, natomiast kolejne już coraz to "mroczniejsze", może trochę zimniejsze. Nie mniej jednak - podobają mi się. o do wakacji, w tym roku nie są dla mnie - praca, praca, praca. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę ja jeszcze we wtorek na niemiecki jadę :)
    zapraszam do mnie http://justynagrochowska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne masz te zdjęcia :*
    Zazdroszczę 4 miesięcy wakacji kochana :*
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę takich długich wakacji :D
    Zdjęcia są śliczne :) Szczególnie podoba mi sie pierwsze, mimo, że nie lubię takich "stworzonek".
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie zdjęcia są prześliczne, ale pierwsze podoba mi się najbardziej. Lubię, jak na fotografiach są uchwycone pajęczyny przy takim delikatnym, złotym świecie.
    Jeszcze tylko miesiąc do wakacji - trochę mi smutno z tego powodu, bo kończę szkołę, ale na myśl o tylu wolnych dniach, jakoś mi się weselej robi.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak, myślałam, że już będzie ciągle tak zimno, ale dzisiaj było tak gorąco, że wchodziłam do jeziora z psem i zjadłam kilka lodów :) Super zdjęcia!


    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your style of writing! :)
    sydneysleek

    OdpowiedzUsuń
  23. Wakacje w maju to jednak fajna sprawa :D Obyśmy tylko ten czas dobrze wykorzystały! :)

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja ani wakacji, ani urlopu. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne zdjęcia! Są rewelacyjne! ;)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez powinnam mieć swoje najdłuższe wakacje w zżyciu tyle, że ja bym chciała znaleźć pracę :) Piekne zdjęcia uwielbiam takie posty! A wygląd bloga bardzo mi się podoba :)
    Miłych i udanych wakacji :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też mam swoje najdłuższe wakacje w życiu! ;) I na razie nieco leniuchuję, ale to tylko do końca maja planuję spędzać je w taki sposób. Oczywiście nie robię tego przez 24/24, ale odpoczynek z książką czy z filmem jest dla mnie jak na razie idealny. ;)
    Wygląd bloga bardzo mi się podoba. ;)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia, widać, że znasz się na tym co robisz. Zazdroszczę tak długich wakacji :)
    http://dominikaano.blogspot.com/ <--- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Udanych wakacji :) Super zdjęcia!

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie, miłych wakacji ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę tak długich wakacji.
    Ja jeszcze troszkę muszę wytrzymac!
    Świetne zjdecia!

    Lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia ! :)
    Jakim je robisz aparatem??
    Pozdrawiam cieplutko! ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie informacje o sprzęcie i programach, w których obrabiam zdjęcia są w zakładce "O blogu". :)
      Fotografuję Nikon D3200 + Nikkor 18-55mm VR, ale już niebawem inwestuję w nowy obiektyw. :)

      Usuń
    2. Super zdjęcia i zazdroszczę tak szybko rozpoczętych wakacji :0
      Imbirkowy blog klik!

      Usuń
  33. Ja również mam długie wakacje natomiast zdjęcia są rewelacyjne. :)


    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/szorty-z-wysokim-stanem.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiem, czy zazdrościć? Bo z jednej strony fajnie zakończyć rok szkolny dużo wcześniej, ale nie wiem czy chciałabym już teraz tego doświadczać. Ten wir egzaminów końcowych trochę mnie przeraża :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę! Chociaż...wcześniej musiałaś przeżyć matury...to może jednak nie zazdroszczę :D

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjecia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wy już po maturach macie luzy, my z technikum jeszcze czerwiec z egzaminami oraz rok nauki jeszcze, zazdroszcze!
    Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov - Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!