19 czerwca 2016

Czerwcowe bąki


       Hej! Co u Was? Już dawno nie było tu takiego pytania. Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku. W ostatnim czasie pogoda płata nam ciągle figle, jednak mimo że wieje i pada jak nigdy dotąd, nie mogę powiedzieć, że brakuje słońca. Świeci wręcz cały dzień, a temperatura nie schodzi poniżej 20°C. Niestety ja nabawiłam się koszmarnego przeziębienia i, jak na razie, czas spędzam w domu, by skutecznie pozbyć się kataru i bólu gardła. Domowe sposoby, jak miód, czosnek, gorące mleko i herbatki, sprawdzają się świetnie i zdecydowanie czuję się lepiej niż wczoraj.
       Przez chorobę totalnie straciłam motywację do pisania. Wręcz z dnia na dzień prysła jak bańka mydlana. Zapewne to przez moje złe samopoczucie spowodowane przeziębieniem. Mam nadzieję, że szybko dojdę do siebie i wszystko wróci do normy. Póki tak się jeszcze nie stało, pomęczę Was kilkoma lifestyle'owymi zdaniami, co u mnie. Żeby nie było tak nudno, pokażę Wam kilka zdjęć, które zrobiłam będąc ostatnio na wsi. Te róże zachwycają mnie każdego roku (tak jak równe 335 dni temu również- klik), a na widok latających wokół bączków nie mogłam się oprzeć i przejść obojętnie obok z aparatem w ręku. Dajcie znać, co o nich sądzicie! Osobiście jestem z tych zdjęć bardzo zadowolona. Uchwycenie na zdjęciu tak szybkich owadów to nie lada wyzwanie.
    Odkąd zakończyłam naukę w liceum, dni mijają mi bardzo szybko. Ciągle się gubię, który dziś dzień tygodnia i zawsze muszę zajrzeć do kalendarza, by się upewnić, czy to na pewno ten dzień, o którym myślę. Śmieszne, prawda? Z niecierpliwością czekam na wyniki matur, by móc w końcu zapisać się do szkoły. Mimo że wciąż jestem niepewna, czy zdecydowałam się na dobry kierunek, wybrałam politechnikę. Mam nadzieję, że tego nie pożałuję, a pięć lat studiów będę wspominać bardzo dobrze. A Wy, do jakiej szkoły ponadgimnazjalnej/ na jakie studia idziecie? Trzymam mocno kciuki, żebyście się dostali do wymarzonej szkoły!

39 komentarzy :

  1. mi jeszcze został rok by wybierać szkołę, ale już zaczynam się zastanawiać :)
    Super zdjęcia! Jak napisałaś, uchwycenie tych owadów jest wyzwaniem :D
    Zdrowia życzę!

    oliinekblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze dwa lata na wybranie kierunku studiów, ale pewnie minął tak szybko, że nie zdążę się obejrzeć :x. Świetne zdjęcia! :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już wybrałam w przeszłości kilka kierunków. Z jednego zdecydowałam, kolejny skończyłam, jestem w trakcie trzeciego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja idę do liceum na mat-geo-ang, choć pierwotnie miałam się na cztery lata związać z kierunkiem technik ekonomii :P
    Śliczne zdjęcia.
    Ja też jakiś czas temu się strasznie przeziębiłam, choć na dworze jest ponad 20 stopni - wszystko przez spanie z mokrymi włosami przy otworzonym oknie.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zdjęcia :) Kuruj się, wygrzewaj i odpoczywaj!
    Rozważam kontynuowanie nauki w szkole policealnej na kierunku fotograficznym. Bardzo ciągnie mnie do wykonywania zdjęć w studiu fotograficznym, obsługiwania statywów, softbox'ów... Ach, takie moje marzenie. Zobaczymy, co przyszłość pokaże :) Wszystko się jeszcze może zmienić!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo :D Ile mamy jeszcze lat nauki :( :D Nie fajnie :P Super zdjęcia ;3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obecnie kończę I klasę liceum, na profilu politologiczno-prawniczym, a w przyszłości planuję studiować filologię włoską i psychologię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeopiękne roże, bardzo lubie te kwiaty. Życzę Ci powrotu do zdrowia! :*
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też trzymam kciuki żebyś się dostała! :) ja konczę pierwszą klasę zawodówki w zawodzie fryzjer i jestem bardzo zadowolona! :) fajny blog i extra zdjecia!

    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powrotu do zdrowia i dostania się na wymarzony kierunek :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) ja też niedawno byłam chora i rowniez polecam wszystkim domowe sposoby na wyzdrowienie :)
    http://julaa-blog.blogspot.com/2016/06/holidays-are-coming.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! i te róże - są piękne! Ja również czekam na wyniki matur :) życzę powodzenia.
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze bączki w kwiatach! :) Ja kończę właśnie studia na poziomie licencjata, z pewnych względów dalej nie idę, póki co czeka mnie szkoła fotograficzna :) Życzę Ci też dużo zdrówka. Swoją drogą patrząc na Twoje zdjęcie z boku, masz świetną koszulkę z motywem Supermana, mimo że wolę Batmana :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia! Życzę powrotu to zdrowia :* Ja jestem w technikum, więc został mi jeszcze rok. Planuje studia zaoczne i prace. Ale z racji, iż będę miała technika logistyka (chyba,jeszcze jedna kwalifikacja mi została xD Ale to nie jest takie trudne i myślę, że uzyskam technika), jeśli tylko zdam maturę, chcę iść na kulturoznawstwo. :D Wiem całkiem odległy zawód od logistyki, ale właśnie to mnie inspiruje. Mam szeroki zakres zainteresowań, wiec tym samym w przyszłości pragnę mieć szeroki zakres kwalifikacji :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!
    Ja też czekam teraz na wyniki matur, a wybieram się na fizjoterapię :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie!
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, uwielbiam fotografie w letniej/wiosennej scenerii.
    Trzymam kciuki za wyniki matur, mam nadzieję, że dostaniesz się do wymarzonej szkoły. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę jak najlepszych wyników :) Ja dopiero kończę gimnazjum, ale mam już pewne plany na przyszłość. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja idę do liceum na profil biol-chem-ang, chociaż wcześniej miałam w planach profil humanistyczny.
    Powodzenia na studiach :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są naprawdę cudowne! Życzę, aby wyniki matur wyszły pozytywnie;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. życzę w takim razie zdanej matury i tego, żebyś nie żałowała wyboru kierunku studiów i były to najlepsze lata twojego życia :) piękne zdjęcia :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Piękne zdjęcia! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia bardzo ładne!:) Akurat wybór szkoły mam już dawno za sobą ale pamiętam, że to była decyzja nad którą długo myślałam

    OdpowiedzUsuń
  24. Super fotki! Powodzenia na studiach :)

    High Five? :)
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia wyszły cudowne! Ja cieszę się z powodu zakończenia roku szkolnego, bardzo dużo to dla mnie znaczy, bo ciężko pracowałam na czerwony pasek, który w końcu mam tak jak przez 3 wcześniejsze lata chodzenia do szkoły podstawowej :)
    Szybkiego powrotu do zdrowia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. nooo zdjęcia całkiem całkiem..świetne! :0 ja jeszcze w LO zostaję, ale życzę powodzenia na studiach i samych miłych wspomnień, pozdrawiam

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja to jestem dopiero w 2 klasie, ale nie moge się doczekać keidy zacznę studia! Powodzenia Ci życzę, ponoć pierwszy rok jest zawsze najtrudniejszy.

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Ja wybieram się teraz do technikum w specjalności technika architektury krajobrazu :)
    Zdjęcia piękne.
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com/2016/06/paczka-od-banggood.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia :)
    Powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcia i szybko się wykuruj. Ja wybieram teraz gimnazjum, ale i tak strasznie się denerwuję :)

    http://ami2903world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie podobnie jak Ciebie wena do pisania zawsze opuszcza podczas choroby- powrotu do zdrowia! Na szczęście, a może i nie, jeszcze chodzę do szkoły, i wiem jakie dni tygodnia są (haha)
    Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja właśnie dzisiaj zapisałam się na studia, w sumie mogłam poczekać na wyniki...:D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety uczelnia, którą wybrałam, życzy sobie od razu procenty. Także, zanim się zapiszę, muszę najpierw poznać wyniki. :)

      Usuń
  33. Śliczne zdjęcia - też lubię "polować na owady" :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne ujęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!