10 czerwca 2016

Gotuj z Sandrą: Jabłkowe tartaletki | CIY

       Witam Was w ten piękny, trochę deszczowy i trochę słoneczny piątek. Wakacje wciąż trwają, a ja z wolnych dni korzystam, tak jak planowałam, w stu procentach. Czas spędzam aktywnie na rowerze czy rolkach, a resztę dnia w kuchni wciąż eksperymentując. Uwielbiam piec i gotować i o tym wie już każdy. Ostatni przepis na blogu pojawił się aż dwa lata temu, więc dziś nadrabiam zaległości i przedstawiam Wam jabłkowe tartaletki.
       Przepis na jabłkowe tartaletki jest dziecinnie prosty i składa się tylko z trzech składników. Wykonanie takich pyszności zajmuje dosłownie chwilę, a jako dodatki możemy wybrać swoje ulubione owoce. Nadają się idealnie na lato i w sezonie na truskawki. Są pyszne, owocowe i przede wszystkim zdrowe.

       Do przygotowania sześciu tartaletek potrzebujemy:
• szklanka płatków owsianych;
• trzy małe jabłka;
• jedno jajko (lub samo białko);
• opcjonalnie miód, bakalie;
• olej kokosowy, by wysmarować formy na muffinki.

       Jabłka obierany i ścieramy na tarce o drobnych oczkach, następnie smażymy na suchej patelni do powstania konsystencji musu. Studzimy i mieszamy z pozostałymi składnikami. Formy na muffinki smarujemy olejem kokosowym (można masłem) i napełniamy masą (dno i boki). Pieczemy 15-20 minut w 180°C. Najlepiej po piętnastu minutach mieć je już na oku, gdyż potem nagle zaczynają się przypalać (tak jak w moim przypadku brzegi). Swoje tartaletki napełniłam jogurtem naturalnym zmiksowanym z bananem i z truskawkami. Pychota!
Smacznego!

42 komentarze :

  1. Mniam, wyglądają przecudnie! :D Ach, chętnie bym takie zjadła z bakaliami, mmm c:

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetycznie ;D
    Zajrzysz? Będzie mi miło :)



    efeel.wordpress.com

    << ZDROWE WERSJE ZNANYCH BATONÓW, Co zjeść na śniadanie? #1,2

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają idealnie! Z chcęcią takich spróbuję :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi zrobiłaś smaka! muszę je zrobić bo są banalnie proste :D
    obserwuję i pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pycha, wypróbuję :) A właśnie wczoraj wspominałam, że muszę zrobić kiedyś sama jakieś tartaletki, bo kupiłam gotowe w sklepie ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Naprawdę świetnie to wygląda *.* Od samego patrzenia aż zgłodniałam ^^ Będę musiała skorzystać z tego przepisu ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam truskawki i wszystko co ma je w swoim składzie ;) Tartaletki wyglądają przepysznie *.*

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam truskawki i wszystko co ma je w swoim składzie ;) Tartaletki wyglądają przepysznie *.*

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm wygląda smakowicie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają naprawdę pysznie, koniecznie muszę wypróbować przepis. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają przepysznie! chętnie bym je przyrządziła
    truskawki to jedne z moich najulubieńszych owoców :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo nie, właśnie mam ochotę na coś słodkiego. To wygląda super!
    Przepis - kradnę :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś pysznego, w miarę zdrowego i wyglądającego apetycznie? Widzę, że świetnie trafiłam, muszę jak najszybciej wypróbować twój przepis:)
    www.frankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś pysznego, w miarę zdrowego i wyglądającego apetycznie? Widzę, że świetnie trafiłam, muszę jak najszybciej wypróbować twój przepis:)
    www.frankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda to naprawdę zachęcająco!
    Musi to być świetna przekąska :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia!
    nijaka-jak-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale pysznie wygląda! Muszę wypróbować :))

    www.jeilliebean.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pysznie wyglądają! Na pewno skorzystam z przepisu :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno wykorzystam ten przepis, wyglądają przepysznie!

    Mogłabyś kliknąć w linki pod moim ostatnim postem? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. <3<3<3 Wyglądają przepysznie <3
    Mogłabys poklikac u mnie ? odwdzięczę się marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Yummy! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają cudnie! Aż zgłodniałam 😍
    http://veronikakarolina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają pysznie, na pewno wypróbuję przepis :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają przepysznie, nigdy takich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie mam talentu kucharskiego... Ale muszę przyznać, że wyglądają przepysznie!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają smacznie :) Przepis zapisuję i na pewno do niego wkrótce wrócę :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają przepysznie! Zapisałam przepis i może niedługo go wypróbuję :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł, a do tego jeszcze można by zaryzykować stwierdzenie, że zdrowy :) uwielbiam wszelakiego typu zdrowe słodkości, a ten przepis po uprzednim wypróbowaniu oczywiście, chyba trafi na listę : kiedy nie wiesz na co masz ochotę... :)

    mamariw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda super, ciekawe, czy uda mi się zastąpić jajko siemieniem lnianym :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je zastąpić również połówką dojrzałego banana. :)

      Usuń
  30. Wyglądają obłędnie, od razu się ma ochotę je zjeść. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na pewno takie zrobię, może nie spalę kuchni haha, bo ich wykonanie naprawdę wydaje się proste :)

    http://malinkamojabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę w końcu zainwestować w formy do muffinek - wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co za pyszności! Spróbuje od razu je zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!