25 czerwca 2016

Summer tag | Wakacyjne inspiracje

       Dziś 25. czerwca. Wczoraj większość z Was oficjalnie rozpoczęła wakacje. Swoje mam już praktycznie od ponad miesiąca, jednak tej wakacyjnej atmosfery wciąż nie czuję. Niecierpliwie czekam na wyniki, by w końcu zapisać się do szkoły i mieć już wszystko za sobą. Myślę, że dopiero wtedy poczuję te piękne, trzymiesięczne wakacje. O planach nie zamierzam pisać, gdyż jest to czysty spontan. Myślałam o paru wyjazdach i wypadach ze znajomymi, jednak wszystko stoi pod znakiem zapytania. Jedno jest tylko pewne- idę do pracy.
      Na dziś przygotowałam całkowicie inny post niż zwykle. Rzadko się u mnie takie zdarzają, jednak ostatnio w sieci pojawiło się ich dużo, a parę pytań mnie zaciekawiło na tyle, że sama postanowiłam na nie odpowiedzieć. W międzyczasie postanowiłam zrobić mały eksperyment. Proszę Was o drobną rzecz, przed komentarzem wstawcie kropkę. Wytłumaczę to w kolejnym poście. Swoje odpowiedzi postanowiłam urozmaicić letnimi, wakacyjnymi inspiracjami. Wybrałam te, moim zdaniem, najbardziej wakacyjne. Morze, opalenizna, piękne widoki- jednym słowem wakacje. A jak Wam się podobają?
1. Wolisz, kiedy jest gorąco czy zimno?
Niektóre upały ciężko znoszę, jednak na myśl o 30-stopniowym mrozie zdecydowanie wolę te 30°C na plusie. Jestem typowym zmarzluchem i zimna nie cierpię. Idealna temperatura dla mnie to około 25°C.

2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Wiosna, zdecydowanie. Uwielbiam wiosnę i pisałam o tym już wiele razy. Nawet przygotowałam kiedyś osobny post. Wiosną wszystko budzi się do życia, wraca chęć do działania. Nie oszukujmy się, ale zimą widząc za oknem śnieżycę, człowiekowi nic się nie chce, a szczególnie wyjść z domu na mróz.

3. Za co lubisz lato?
Zdecydowanie za piękną pogodę i wysoką temperaturę. Za słońce, które świeci cały dzień. Za wakacyjną atmosferę, ciepłą wodę w jeziorach i nagrzany piasek na plaży. Za długie dni i ciepłe noce. Za rolki, wycieczki rowerowe i wieczorne spacery. Za sezon na szorty, spódniczki, sukienki i przewiewne bluzki. Za przeróżne lody, sorbety i mrożone napoje. Za opaleniznę i piękne widoki. Za wiele wspomnień, bo latem dzieje się najwięcej. :)
4. Jaki jest Twój ulubiony letni strój? Chętniej nosisz szorty czy spódniczki?
Moim ulubionym połączeniem na lato są szorty i koszulka. Spódniczki również bardzo lubię, jednak, tak samo jak sukienki, ubieram od święta. Często jestem poza domem, np. na rowerze, dlatego najlepszą opcją są szorty.

5. Jak będziesz się malować latem?
Latem się prawie w ogóle nie maluję. Nie widzę w tym sensu, gdyż w czasie upałów podkład wręcz spływa z twarzy. Podkreślam jedynie brwi, maluję rzęsy, a w awaryjnych sytuacjach używam korektora czy pudru. Na podkład decyduję się w wyjątkowych sytuacjach, gdy chcę wyglądać i czuć się lepiej- głównie na ważne wyjścia.

6. Jaki jest Twój ulubiony produkt do ust?
Z domu nie ruszam się bez pomadek ochronnych. Są must have lata. Moimi dwoma ulubionymi są: kokosowy balsam i pomadka Soothe&Protect z Nivea.
7. Relaksujesz się leżąc na hamaku. Co pijesz (ulubiony letni napój)?
Wodę! Gazowaną czy niegazowaną, po prostu wodę. Często dodaję kostki lodu, by ją dodatkowo schłodzić. Przyznam jednak, że ostatnio coraz częściej piję mrożoną Inkę (tak, Inkę) czy mrożoną zieloną herbatę z dodatkiem miodu.

8. Jaki jest Twój ulubiony lakier do paznokci?
Uwielbiam ciemne kolory lakierów do paznokci- czerń, czerwień, burgund czy granat. Postanowiłam jednak na wakacje polubić się także z jasnymi barwami jak mięta, łososiowy czy inne pastelowe kolory. Aktualnie robię sobie hybrydy i niestety nie pamiętam numerków i nazw lakierów, a chętnie bym Wam podała moje ulubione odcienie.

9. Jaki jest Twój ulubiony letni zapach?
Uwielbiam zapach panujący na dworze po burzy. Kojarzy mi się on tylko z latem i za to lato też lubię.
10. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów? Jaki jest Twój ulubiony owoc?
Najczęściej wybieram lody truskawkowe, jednak moimi ulubionymi nie są. Bardzo lubię lody Magnum. Co do owoców, również nie mam jednego ulubionego. Lubię truskawki, jabłka i banany.

11. Wolisz góry czy morze?
Nie potrafię się zdecydować. Wycieczki w góry kocham od najmłodszych lat. Nad morzem byłam tylko raz w życiu, jednak od razu mi się tam spodobało. Pozostawię to pytanie bez odpowiedzi.

12. Wolisz opalanie się na słońcu czy sztuczną opaleniznę?
Zdecydowanie naturalną opaleniznę, nie sztuczną! Opalanie się w solarium wydaje mi się być takie niezdrowe. Nigdy się jakoś specjalnie nie opalałam. Wystarczy, że spędzam czas na zewnątrz, a opalenizna sama się pojawia.
13. Jaki jest Twój ulubiony bronzer?
Nie posiadam bronzera, więc nie używam, jednak myślę nad zakupem.

14. Czy masz jakieś tradycje/ zwyczaje związane z latem?
Tradycją czy zwyczajem tego nie nazwę, jednak lato to świetna okazja, by zorganizować ze znajomymi lub w rodzinnym gronie grilla. Lubię grillować i spędzać w ten sposób czas z bliskimi. Jest to świetna forma odpoczynku i okazja na zjedzenie czegoś dobrego. Trzeba korzystać, przecież zimą grilla w ogrodzie nie zrobimy. ;)

15. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
Nie marzę o dwutygodniowym wyjeździe za granicę. Chciałabym w tym roku odwiedzić wrocławskie Zoo i zawitać w Sandomierzu. W planach jest także wyjazd na kajaki, z czego bardzo się cieszę.

A jakie Wy macie plany na wakacje?
zdjęcia pochodzą ze strony tumblr

56 komentarzy :

  1. Przeczytałam każdą odpowiedz , super wciągające miałam okazję cie poznać :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie posty.
    Właściwie pierwszy raz jestem na tym blogu. Przejrzałam tak "z grubsza" inne twoje posty i wręcz urzekły mnie twoje zdjęcia. Są świetne, przykuwają uwagę. Chciałam zapytać jakiego sprzętu używasz. Przepraszam jeśli gdzieś już to pisałaś, ale tak jak napisałam wyżej jestem tu pierwszy raz.. :D Dziękuję z góry za odpowiedź i pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w rozwijaniu swoich pasji. :)

    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D3200 + obiektyw Nikkor 18-55mm VR. :)

      Usuń
  3. Cudowne inspiracje!;)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też najbardziej lubię wiosnę, chociaż lato kocham za BURZĘ :D I właśnie pisząc ten komentarz za oknem pada deszcz i grzmi :) A moje plany? Zaraz po obronie dyplomu wyjeżdżam do pracy, na szczęście nad morze, więc wakacje z pracą w jednym :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi. To samo uważam o malowaniu się latem, spróbuj wyjść z domu z tapetą na twarzy w 40° upale. ;)
    Zapraszam i Pozdrawiam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny TAG! Podobny zrobiłam u siebie na blogu :)
    Mamy podobne odpowiedzi!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. . Widzę, że mamy dużo wspólnego: burze, takie same ulubione owoce, tak samo spędzamy wakacyjny czas. Życzę dostania się do upragnionej szkoły i abyś w końcu poczuła te wakacje ;)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam zapach po burzy :D
    Cudowne inspiracje ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne inspiracje *_* <3
    Ja wolę góry, a mieszkam nad morzem :p
    Super pytania i odpowiedzi! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow dużo tych inspiracji i pytań :))Fajnie się czytało ;) Też naszą ulubioną porą roku jest wiosna ! ;D U nas tak samo bez pomadek ochronnych ani rusz :D Super tag :* Wesołych i udanych wakacji życzą Agssymi <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne inspiracje <3 uwielbiam lato i też nie cierpię mrozów :D

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag! Ja w przeciwieństwie do ciebie nie lubię pić wody :D Ja na wakacje jadę na 6 tygodni do UK i chyba na Mazury :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. . Bardzo fajny tag. Chociaż sama nie lubię takich robić i czytać to musze przyznać ze pytania i twoje odpowiedzi bardzo mi się spodobały. Super notka. Pozdrawiam poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, wiosna też jest moim zdecydowanym numerem jeden i już za nią tęsknię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, chętnie wstawiłabym je u siebie na fanpage. Podeslalabys bys mi?
    Fb.com/lifepersonalblog
    Oczywiście w opisie dodam link do Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. też o wiele bardziej wolę 30 stopni upału niż mrozu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. . Przeczytałam cały post, fajnie piszesz! :) ja również uwielbiam zapach po burzy! powietrze jest takie rześkie :)
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. . Ja wręcz uwielbiam lody orzechowe. Nieważne, czy laskowe czy włoskie - każde! Zapach powietrza po burzy jest absolutnie niesamowity. Za to właśnie kocham deszczową pogodę :) Nie można zapomnieć o świeżo skoszonej trawie!
    Urodziłam się w grudniu, stąd też nie miłuję upalnych dni. Idealna temperatura to dla mnie 20 stopni z przebłyskami słońca, z lekkim wiaterkiem :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy tag, bardzo podobają mi się te inspiracje. *-*
    Ja mam dość dziwny gust i zawsze unikam promieni słońca jak ognia- smaruję się najwyższymi filtrami do opalania, siedzę pod parasolką, noszę czapki. Bardzo podoba mi się biała, nieskazitelna skóra, mimo to, że ja z natury do bladych osób nie należę, nie chcę jeszcze bardziej się opalić. Dość śmieszne.

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny tag i świetne inspiracje:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł na post! :) Ja chcę przede wszystkim dużo czasu spędzić ze znajomymi i będąc na dworze. Poza tym jadę na tydzień nad morze i może gdzieś jeszcze pojadę w sierpniu. Nadrabiam zaległości w czytaniu książek, gram na gitarze, ćwiczę rysowanie... :)
    maliowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak jak ty uwielbiam wiosnę i jestem wielkim zmarzluchem! ;) Planów na wakacje również nie mam. W tym roku stawiam na spontaniczność!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, jedyne co lubię w lecie to zachody słońca i to, że jest wolne... haha, chyba jestem dziwna.:D
    Super post!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny klimat posta ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże jak ja bym chciała się wybrać na takie wakacje pod palmą.. no marzę! Ale nie wiem kiedy się doczekam..;p

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne inspiracje! *.*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  28. też uwielbiam wiosnę, chociaż lato też ma swoje plusy. ;) i też chętnie w tym roku odwiedziłabym wrocławskie ZOO, ale może być z tym ciężko, bo generalnie siedzę w domu i uczę się do egzaminów w październiku. ;/ ale może jakiś wyjazd się zdarzy, aczkolwiek wolę nie zapeszać. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne są te inspiracje, od razu wprowadziły mnie w wakacyjny klimat, choć pogoda za oknem ostatnio nie jest tak słoneczna ;)

    ***
    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawe odpowiedzi! Zdjęcia urozmaicają wpis i aż chce się zostać na dłużej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq
     

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne inspiracje i tag :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mieszkam blisko gór więc lubie góry nad morze jade już 3 raz i tez jest tam pięknie :)
    http://gameoftroneszlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiosna to też moja ulubiona pora roku :)
    Obserwuję :)
    KARILLEYN ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam podobne zdanie co do makijażu :) O tak, 25 stopni to temperatura idealna. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja na te wakacje też nic większego nie planowałam. Wszystko będzie spontaniczne :D Haha jeśli chodzi o burzę to ją uwielbiam tak samo jak zapach po niej :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  36. Zoo we Wrocławiu bardzo polecam. Byłam tam rok temu i świetnie się bawiłam robiąc zdjęcia :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak patrzę na te zdjęcia, to aż chce mi sie zrobić coś szalonego ! :) U mnie za oknem pada, jednak mam nadzieje, ze niedługo wyjdzie słoneczko i zrobie coś fajnego :) Będę wpadała częściej :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Planowane nigdy nie wychodzi:)

    Odpowiadam na kazda o obserwacje.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia jeszcze bardziej dodały tej wakacyjnej atmosfery. Pytania super, fajnie, że zdecydowałaś się na nie odpowiedzieć. Też bardzo marzy mi się wycieczka do wrocławskiego Zoo. Kto wie, może w te wakacje się uda :) A lato uwielbiam za długie, aktywne dni i jeszcze lepsze noce! Planów na wakacje specjalnie nie mam, jedynie wyjazd we wrześniu nad morze. Więc wszystko spontanicznie, zobaczymy, co z tego będzie.

    Pozdrawiam! :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  40. zdjęcia meeega *.*
    dopiero zaczynam, czekam na jakiekolwiek rady ;)

    http://malinkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super tag! Wakacyjny :D Zdjęcia z inspiracjami uwielbiam, pomagają mi gdy nie mam pomysłu na sesję. Pozdrawiam i życzę udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  42. Super tag! Wakacyjny :D Zdjęcia z inspiracjami uwielbiam, pomagają mi gdy nie mam pomysłu na sesję. Pozdrawiam i życzę udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja za latem nie przepadam, przebywać na plaży nie lubię, zdecydowanie wolę górskie wycieczki, które w sumie w innych porach roku podobają mi się nawet bardziej :) Darin Kr blog.

    OdpowiedzUsuń
  44. Super post! :) fajne odpowiedzi i + za fotki :)
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Moje plany? Szukam pracy, nie wychodzi.. Ale wyjeżdżam z chłopakiem na wakacje! :)
    Zapraszam na nowy wpis http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. . Bardzo fajne pytanka i interesujące odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. . Bardzo fajne pytanka i interesujące odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny post !
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    www.wedlugliska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajnie tu u Ciebie, szczególnie zauroczył mnie design, sama robiłaś? *.* ♥♥

    Zapraaszaam do mnie na nowy post wraz z konkursem!
    TUTAJ *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam takie wakacyjne inspiracje, zapiszę sobie te obrazki :)
    Mam tak samo z temperaturą, 25 stopni najlepsze!

    Pozdrawiam serdecznie
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Te zdjęcia jeszcze bardziej wprowadziły mnie w wakacyjną atmosferę, którą po woli zaczynam odczuwać. Dla mnie lato to cudowny czas, jest nie do opisania. Też bym nie potrafiła wybrać - góry czy morze? Bardzo trudne pytanie ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny tag i śliczne inspiracje :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja tam lubię mgiełki samoopalające, słońce mnie nie lubi :(

    Z pasją do życia Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!