15 lipca 2016

W kratkę

       W marcu jak w garncu, kwiecień plecień, a jak w słowach ująć nasz lipiec? Myślę, że frazeologizm "w kratkę" będzie strzałem w dziesiątkę. Pogoda raz deszczowa, raz słoneczna. Czasem słońce nie pozwala normalnie funkcjonować, a czasem wieje tak mocno, że może głowy pourywać. Mimo że najczęściej "w kratkę" określamy pogodę, często ludzkim problemem jest życie w kratkę.
       Życie w kratkę? Raz jest dobrze, a raz jest źle. Nie potrafimy decydować o naszym losie w stu procentach. Pomimo naszych starań, często coś wychodzi nie tak. Mimo wszystko, nie powinniśmy naszych potyczek brać tak bardzo do serca. Każdy trafia na zły dzień, co nie znaczy, że nasze życie jest złe. Potrzebujemy zlotów i upadków, by docenić to, co sprawia, że na prawdę jesteśmy szczęśliwi i powoduje uśmiech na twarzy. Żeby docenić porządek, musi być na początku brudno, prawda?
         Mimo że pogoda ciągle płata figle, udało mi się wybrać na zdjęcia. Ostatnio moją ulubioną częścią garderoby jest koszula w kratę. Upolowałam ją w Sinsay na obniżce -50%, dlatego jeszcze bardziej ucieszyłam się ze zdobyczy. Świetnie wygląda w połączeniu z jeansami i wygodnymi, czarnymi slip-on'ami, które kupiłam w Yups'ie za 9zł! Niestety nie pomyślałam o zdjęciu butów. Jako dodatek wybrałam mój ulubiony naszyjnik i bransoletkę, a na paznokciach pojawił się Semilac 130 Sleeping Beauty.

43 komentarze :

  1. Uwielbiam koszule w kratę, a sinsay to mój ulubiony sklep :D
    Cieszę się, że mamy taką "pogodę w kratę" inaczej byłby po prostu nudno.

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takj jak w pogodzie tak i w życiu bywa w kratkę :d Ładna koszula :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i paznokcie!! :D
    kam-ilaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda jest beznadziejna i gdybym nie wiedziała, że jest lipiec pomyślałabym, że jest wrzesień. Świetne rzeczy!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry post, ponieważ życie jest w kratkę, tak jak to opisałaś, i dlatego powinniśmy sie cieszyć każdą chwilą.
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, każdy ma wzloty i upadki, ale po tych drugich należy się podnieść, otrzepać kolana i piąć się dalej w górę. Bardzo ładna koszula, a fakt, że tylko za połowę ceny jeszcze lepszy ;)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszule w kratkę zajmują połowę mojej szafy :D
    Mądrze napisany post!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama mam wiele koszul w kratkę! Zawsze się przydadzą i są swietnym dodatkiem do wielu stylizacji:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna koszula!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna koszula :D
    I bardzo ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam!
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Życie jest jak koszula - też jest w kratkę :D Bardzo ładny kolor pazurków :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  12. Życie jest jak koszula - też jest w kratkę :D Bardzo ładny kolor pazurków :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  13. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. W mojej szafie ostatnio znalazły się dwie koszule w kratę :) A w życiu... normalne, raz jest dobrze, raz źle. Ale właśnie dlatego powinniśmy jak najczęściej doceniać te dobre, piękne chwile. Zdjęcia super i przepiękny kolor na paznokciach :) Pozdrawiam!

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja i piękny manicure :). Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia ;) koszula śliczna :)
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna koszula ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna okolica na zdjęcia, ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor lakieru :) Dawno nie chodziłam w koszuli, jakoś tego lata przestawiłam się na typowe t-shirty i trudno mi się od nich odzwyczaić. Ale koszule uwielbiam, właśnie miałam w planach kupić jakąś 'nowszą' ;)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W życiu ta metaforyczna kratka jest potrzebna- właśnie po to, by doceniać piękne chwile, natomiast jeśli chodzi o pogodę, to zupełnie mi się nie podoba! Wciąż wyczekuję upalnego lata, oby w końcu nadeszło!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mimo że jakoś nie lubię Sinsay'a to ta koszula jest na prawdę świetna :)
    a co do pogody to już mam jej dosyć :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna koszula i paznokcie :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :) Pogoda niestety nie rozpieszcza jak na lipiec i wakacje :/ Ale oby jeszcze to się zmieniło :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz cudownie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne zdjęcia! ♥ Strasznie spodobała mi się ta bransoletka. :D

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety, ostatnie tygodnie nas nie rozpieszczają, a przecież jest lato i powinno być niekończące się słońce! Mam nadzieję, że już niedługo te chmurne dni przejdą. A co do życia, myślę, że za dużo energii poświęcamy tym złym chwilom, zamiast tym dobrym.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty za 9 złotych - u jak tu nie oszaleć!
    Niestety pogoda bardzo ogranicza moje tegoroczne, wakacyjne plany..

    Buziaki,
    Sandra [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  29. Pocieszę Cię, że mieszkam w Holandii i u nas pogoda potrafi zmienić się nawet kilka razy dziennie, co czasem mega dobija. A poza tym ślicznie wyglądasz :*
    Buziaki i miłego dnia,
    ohmels.blogspot.com
    PS. uwielbiam Twoj lakier na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że tak wiele razy padało, bo miałam ogromne plany na ten miesiąc, a wiele z nich nie wypaliło właśnie przez pogodę. Czy ja umiem decydować o moim losie? Kompletnie nie.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojjj zgadzam się pogoda jest ostatnio nieznośna! Ale u mnie w mieście właśnie pogoda się poprawia...w końcu!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie również pogoda jest w kratkę ;)
    Śliczny wisiorek!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie napisane :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  34. super koszula! mi taka pogoda nie przeszkadza, ale szkoda tylko, że jest brzydka w najbardziej nieodpowiednim momencie :(

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham wszelkiego rodzaju koszule :D. U mnie aktualnie całkiem znośna pogoda, nie ma aż takiego upału ;p
    Pozdrawiam ;)
    Pink Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię koszule w kratkę zwłaszcza czerwone :) Upolowałaś bardzo fajny model

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne paznokcie, sama rzadko noszę koszule w kratkę ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Stunning photo!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  39. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajną masz tą koszulę :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!