10 lipca 2016

Współpraca z Soufeel

       Witam Was w tą piękną i słoneczną niedzielę. Mam nadzieję, że pogoda u Was również dopisuje. W ostatnich dniach temperatura nieco spadła, ale już czuję, że upały powoli wracają. Dni mijają mi nadzwyczaj szybko, mimo że niektóre z nich mogłyby trwać wiecznie. A co u Was? Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam firmę, którą z pewnością znacie- Soufeel.
        Ze współpracy z Soufeel jestem bardzo zadowolona. Kontakt mailowy z przedstawicielem jest szybki, odpowiedź na wiadomość dostawałam już drugiego dnia, a czasem nawet po kilku godzinach. Chętnie odpowiadał na każde moje pytanie i rozwiał wszelkie wątpliwości. W ramach współpracy firma zaproponowała mi wybór jednej srebrnej bransoletki próby 925 i pięciu charmsów również ze srebra. Firma ma bogaty asortyment, dlatego nad wyborem charmsów zastanawiałam się bardzo długo. Soufeel oferuje darmową wysyłkę przy zamówieniu powyżej 59$, a towar można zwrócić w ciągu 365 dni. Dodatkowo mam dla Was 5% rabatu na biżuterię z ich strony- KOD: BLOG5.
       Bardzo się cieszę, że mogłam wybrać charms ze zdjęciem. Bez długiego zastanawiania zdecydowałam się na zdjęcie z moim chłopakiem. Jest to dla mnie świetna pamiątka na długie lata. Dołączyłam do bransoletki dodatkowo jeszcze pierwszą literę imienia mojej drugiej połówki. Trzeci wybór padł na aparat fotograficzny. Fotografia to w końcu moja największa pasja. Jako czwarty charms wybrałam kota. Lubię koty, a ten był tak uroczy, że musiałam go wybrać. Ostatnim wyborem było serduszko z różowymi kryształkami. Bardzo się cieszę, że miałam możliwość współpracowania z tą firmą.
Soufeel, dziękuję za piękną bransoletkę!
       W ostatnim poście zrobiłam mały eksperyment. W najmniej oczekiwanym momencie napisałam prośbę o wstawienie kropki przed komentarzem. Byłam ciekawa, ile osób pomija "nic nieznaczące" akapity i okazało się, że na 52 osoby tylko pięć z nich przeczytało cały post od deski do deski. Szczerze Wam za to dziękuję! W ramach podziękowania postanowiłam te pięć osób wyróżnić poniżej. Zapraszam na ich blogi! :)

35 komentarzy :

  1. Jaka piękna :)
    https://marrstyle.blogspot.com/ mozesz poklikac w ostatnim ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tej marki, ale życzę owocnej współpracy :)
    Charmsy prezentują się dosyć fajnie, chociaż nie lubię zawieszek.
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowna ta bransoletka! Aparat fotograficzny jest świetny :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne!:) obserwuję od dawna i zapraszam do mnie;)

    przyjmuję wymianę obserwacji.

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię charmsy - ten w kształcie aparatu jest prześliczny :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie! Jest mi bardzo miło :) Kurczę, naprawdę myślałam, że więcej osób wstawi kropkę przed napisaniem komentarza... Rozczarowałam się tak samo.
    Wybrałaś śliczne charmsy! Bransoletka jest bardzo solidnie wykonana. Firma cieszy się wielkim uznaniem - teraz wiem, dlaczego :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki z soufeel zawsze są takie śliczne ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja przyjaciółka ma taką i miałam też okazję jej tą bransoletkę fotografować :) Śliczna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka bransoletka ze zdjęciem to idealny prezent, jejku jest cudowna!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te bransoletki! Zawieszka z aparatem jest urocza! ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham te bransoletki, są tak cudowne ♥
    Taka Nasza Polska pandora!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bransoletka ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bransoletka ♡ Nie znałam wcześniej tej firmy.

    only-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Współprace z tą firmą coraz częściej pojawiają się na blogach, ale nic dziwnego - ich biżuteria jest fenomenalna. Twoja bransoletka prezentuje się przepięknie!

    Pozdrawiam :)

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bransoletka ! Mam podobną od Pandora i jestem baaardzo zadowolona ! 😍 Uważam, że taka biżuteria to świetny pomysł - bardzo sentymentalna pamiątka 😊
    www.platinumredhead.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczna! super pomysł ze zdjęciem na charmsie :)
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy, a co do tych rzeczy, to tą branzoletke z wielką chęcią chiałam bym mieć xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Już wcześniej znałam tę markę, genialna biżuteria
    Pozdrowionka!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. super bransoletka :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tej firmie i bardzo podobają mi się ich bransoletki przez ten minimalizm. Zawieszka z aparatem skradła moje serce!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Można tylko pozazdrościć bransoletki :D

    http://photography-can-help-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne rzeczy!! ♥
    Obserwuję i zapraszam do siebie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna biżuteria:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. zycze gratulacji w zwiazku z tym, ze udalo ci sie nawiazac wspolprace ;)
    mi jednakze ta bizuteria nie przypadla do gustu, wole takie bransoletki kupic w aparcie czy tez w zwyklych sieciowkach:)

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje - świetnie, że miałaś okazję z nimi współpracować :) Bransoletka jest prześliczna, totalnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam bransoletkę z tej firmy i jak dotąd spisuje się i wygląda idealnie :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam bransoletkę z tej firmy i jak dotąd spisuje się i wygląda idealnie :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna ta bransoletka, szczególnie część ze zdjęciem :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna ta bransoletka, szczególnie część ze zdjęciem :D

    OdpowiedzUsuń
  30. koralik ze zdjęciem jest prześliczny!
    [blog]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!