31 sierpnia 2016

Ulubieńcy miesiąca: sierpień 2016

       Witam Was w tą piękną, słoneczną środę! Co u Was? Mam nadzieję, że wszystko w porządku. Już jutro większość z Was zawita ponownie w szkole, gdzie ja mogę się cieszyć jeszcze jednym miesiącem wakacji. Mimo że teraz każdy dzień spędzam w pracy, staram się korzystać z ostatnich wakacyjnych tygodni i pogody, która ostatnio znacznie się poprawiła. W związku z tym, że praktycznie sierpień mamy już za sobą, czas na ulubieńców! W ostatnim czasie pojawiło się u mnie kilka nowości, które zdecydowanie stały się hitem tego miesiąca. A co było Waszym hitem?
           Numerem jeden dzisiejszych ulubieńców jest zdecydowanie kredka do ust Perfect Line z Lovely o ślicznym kolorze nr. 1. Jest to cudny ciemno różowy odcień. Kolorem nie wyróżnia się śród innych kredek i pomadek, mimo to świetnie dopełnia makijaż i dodaje mu "to coś". Kredka na ustach trzyma się bardzo długo i, mimo że trochę je wysusza, to bardzo ją lubię. Żałuję jedynie tego, że jest tak mało odcieni.
       Drugim ulubieńcem stała się pomadka 2w1 Juicy Color z Wibo o numerze 6. Typowy nudziak, pierwszy w mojej kolekcji. W składzie ma masło shea, które ma za zadanie nawilżać usta. Pomadka jest przez to dosyć kremowa, jednak po czasie zastyga, staje się matowa i trwała, co od razu mi się spodobało. Uwielbiam matowe pomadki, gdyż w takich czuję się najlepiej. Polecam, szczególnie dziewczynom, które mają problem z suchymi ustami.
        Ostatnim makijażowym ulubieńcem jest korektor Catrice o odcieniu 010 Ivory. Od dawna myślałam o jego kupnie i w końcu go mam. Słyszałam tyle pozytywnych opinii na jego temat, że postanowiłam sama go przetestować i nie żałuję! Świetnie kryje niedoskonałości, jestem pod ogromnym wrażeniem.
       Kolej na kosmetyk do pielęgnacji twarzy- przedstawiam Wam matujący peeling gruboziarnisty Perfecta. Moja cera zdecydowanie należy do cery tłustej, dlatego wybór padł właśnie na ten. Ma całkiem przyjemny zapach, jest łagodny. Moja cera po peelingu jest miła w dotyku, gładka i na pewno odświeżona. Przez długi czas jest matowa, co dla mnie jest godne podziwu, gdyż wcześniej nie było chwili, by moja cera nie była przetłuszczona i się nie świeciła. Peeling kupiłam w Biedronce, jako edycję limitowaną.
         Nie wiem, kiedy ostatni raz miałam na ręce zegarek. Kiedyś nosiłam zegarki bez przerwy, jednak teraz okazało się, że nie mam żadnego sprawnego. Postanowiłam sobie kupić nowy, choć nie do końca taki nowy. Swój kupiłam na Vinted i wcale nie żałuję. Z kupna jestem ogromnie zadowolona! Zegarek wygląda jak nowy, a jego prosty styl i klasyczna czerń bardzo mi odpowiadają.
       Ostatnimi ulubieńcami stały się moje nowe dwie poduszki upolowane w Biedronce. Są przeurocze i miłe w dotyku, a najbardziej podoba mi się to, że można je rozpakować i owinąć się w milusi koc. Super rzecz, prawda?

26 komentarzy :

  1. Chyba ulubioną rzeczą tu będą te poduszki haha kocham takie rzeczy, szkoda, że u siebie ich nie upolowałam, a widziałam je. A większości kosmetyków nie widziałam, jedynie oglądałam kiedyś ten piling.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  2. Te poduszki są świetne, ale mama mi nie chciała kupić, bo "jesteś za duża już na to" ;__;
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te konturówki lovely! Nie dość, że cena super to w dodatku jakość :)
    Nowy post! zapraszam: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie ten korektor z catrice , świetnie kryje :)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te poduszki są takie kochane! O tym korektorze też słyszałam wiele pozytywnych opinii i chyba w końcu skuszę się na kupno :)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mnie urzekły te poduszki! :) A z kosmetyków chętnie bym wypróbowała tą pomadkę z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek jest prześliczny! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne produkty, ja również uwielbiam nosić takie kolory na ustach :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialne poduszki! ♥
    Świetne produkty, też lubię ten korektor z catrice i konturówkę z lovely :D
    Chyba przejdę się do rossmana i poszukam tej pomadki z wibo :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  10. W Biedronce takie poduchy ? Nie widziałam :(
    Fajni ulubieńcy :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduchy są przeurocze! A co do kredki z lovely to akurat miałam okazję się taką maznąć, więc planuję jej zakup :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bardzo lubię ten korektor :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze poduszki :)
    Urzekł mnie kolor tej kredki do ust <3
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    wpadnij ♥ NAMELESS

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka super, poduchy bombowe :P
    Fajne rzeczy ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarek jest świetny ale poduszki przebijają wszystko, są mega!

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie miałam kredki ani konturówki do ust... najwyższy czas to zmienić! :)
    świetne poduchy!
    _________________
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Także mam tą kredkę i korektor <3 Świetne poduszki

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku te poduszki są świetne! Przytulałabym się do nich chyba cały czas, przeurocze!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetykami się za bardzo nie interesuję, ale za to uwielbiam zegarki! Szczególnie w ostatnim czasie codziennie mam go na ręce, a gdy o nim zapomnę to czuję się jakaś niepełna :P Twój jest... idealny! Z pewnością do wszystkiego pasuje, a dzięki swojej prostocie i klasycznemu wyglądowi z pewnością nie wyjdzie nigdy z mody! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię matowe pomadki, a za błyszczykami nie przepadam :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny zegarek! :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!