13 października 2016

3 powody, dla których warto blogować

       Cześć wszystkim! Wiem, że w ostatnim czasie zaniedbuję bloga, niestety są rzeczy ważne i ważniejsze. Czas muszę teraz poświęcić innym sprawom, ale obiecuję, że jak tylko wszystko wróci do normy, to i ja też powrócę! Bardzo lubię tu pisać i nie zamierzam opuszczać tego miejsca na zawsze.
       Dzisiejszy wpis jednak nie o tym. W blogosferze jestem już parę ładnych lat i zauważyłam wiele wad i zalet. Jednak nie o minusach dziś mowa, a przedstawię Wam trzy powody, dla których warto blogować!
1. Rozwijamy pasje.
       Myślę, że to największy plus. Blogując pokazujemy cząstkę siebie, swoje pasje- malowanie, gotowanie, moda czy podróże. W moim przypadku jest to fotografia. Uwielbiam fotografować i dzielić się swoimi fotografiami z innymi. Najczęściej pojawiają się one tutaj, na blogu. Dzięki temu mam chęć tworzenia kolejnych zdjęć i rozwijania się. Zainwestowałam w aparat, zainteresowałam się grafiką komputerową, nauczyłam się obsługiwać przeróżne programy do obróbki zdjęć. Wszystko, żeby się wciąż rozwijać i robić postępy w tym, co lubię.

2. Bez przerwy się uczymy.
       Jak ktoś to kiedyś ujął, człowiek uczy się przez całe życie. Nie tylko w szkole. Tutaj na blogu nauczyłam się wiele praktycznych rzeczy. Zdecydowanie poprawiłam się w pisaniu. Kiedyś przygotowanie rozprawki czy innego tekstu na lekcję języka polskiego, to była dla mnie prawdziwa zmora. Jeśli dostałam czwórkę, to był to dla mnie już ogromny sukces. A teraz? Pisanie to dla mnie czysta przyjemność. Napisanie wypracowania na piątkę to już żaden problem. Dużym plusem mogę także nazwać fakt, że tutaj uczymy się na bieżąco poprawnej pisowni. Ortografia, interpunkcja, pisownia z "nie"- dla mnie nigdy nie były większym problemem, ale czasem zdarzało mi się zjeść jakiś przecinek czy przekręcić słowo. Myślę, że wpłynęło to pozytywnie na niejedną osobę. Na pewno.

3. Odkrywamy nowe zainteresowania.
         Nie sądziłam nigdy, że kiedykolwiek zdołam ogarnąć wszystkie kody i stworzę samodzielnie własny szablon. A kto z Was myślał, że zostanie amatorskim grafikiem i będzie w stanie uporządkować wygląd bloga? Na początku nawet nie wiedziałam, jak się za to zabrać. Nigdy nie interesowałam się grafiką komputerową czy informatyką. Z czasem jednak polubiłam się z kodami html, css i przeróżnymi programami. Tworzenie szablonu to teraz dla mnie przyjemne zajęcie. Chętnie wciąż szukam nowych wyzwań i uczę się. Aktualnie zajęłam się czymś całkowicie nowym- programowaniem w C++.
       A Waszym zdaniem, jakie są największe plusy blogowania?

29 komentarzy :

  1. Dzięki pisaniu bloga mój styl niesamowicie się rozwinął, co można zauważyć, porównując teraźniejsze posty i te z początków mojej działalności.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. JA też przez blogowanie znacznie poprawiłam się w rozprawkach :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda. Blogowanie na pewno ma więcej plusów niż minusów. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. W blogowaniu jest masa fajnych rzeczy. Tak jak piszesz, cały czas się uczymy i rozwijamy. Możemy podzielić się ze światem naszymi umiejętnościami, pasjami :) Inspirować i czerpać inspiracje od innych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W 100% się z tobą zgadzam. A w szczególności z 1 i 2. Jak tak sobie patrzę na moje pierwsze posty to, aż mi się śmiać chcę... Teraz uważam, że jest dobrze, a swoje "wypociny" oceniam na 7/10 :)
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Twoimi powodami, a od siebie dodałabym, że posiadanie bloga to posiadanie własnego, małego miejsca w internecie, które jest tylko nasze, ale którym dzielimy się z innymi. Możemy wyrażać swoje opinie, opisywać swoje pasje i poznawać ludzi, którym podoba się to samo ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą :)
    Sama też nigdy nie myślałam, że kiedyś sama zrobię design bloga, html to była dla mnie czarna magia... Na pewno nauczyłam się szybciej i estetyczniej odrabiać zdjęcia, które umieszczam na blogu i ciągle uczę się robić coraz lepsze zdjęcia :)
    Oprócz tych powodów, które wymieniłaś w poście, dodałabym jeszcze kilka punktów, na przykład dzięki blogowaniu poznałam dużo świetnych ludzi, z którymi dzielę swoje pasje.
    P.S. Bardzo ładna stylizacja :D
    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze lubiłam pisać :D
    Ślicznie wyglądasz
    https://marrstyle.blogspot.com Zaprszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą w 100℅! Dzięki blogowaniu można wiele nauczyć się, podszkolić swoje umiejętności, a nawet poznać nowych ludzi. Fantastyczny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i ciekawy post ;)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się <3 Super buty!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słuszne powody! Ja ciągle mam problem z szablonem bloga i nie mogę się zabrać za jego lepsze rozpracowanie ale wszystko w swoim czasie ;)

    U mnie fajny konkurs - do wygrania plecak, power bank, saszetka-nerka, głośnik i wiele innych fajnych gadżetów. http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/konkurs-aktywni-czas-start-wygraj-power.html Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą w 100 procentach! Też nie uwierzyłabym, że stworzę kiedyś swój szablon :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy Post xD

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą w 100% :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako początkująca blogerka zgadzam się z Tobą w 100% z punktem 2, który mówi o ciągłym uczeniu się. Szykując wszystko do zdjęć na następny post dowiedziałam się jaką ciężką pracę muszą zrobić blogerki modowe, które chcą mieć zdjęcia w liściach. Co prawda moje będą inne i trochę mniej czasu, nie oznacza to jednak tego, że bardzo dużo rzeczy musiałam załatwić przed całymi zdjęciami. ;)
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/10/wstep.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozwijanie pasji to dla mnie najlepszy powód dla którego warto blogować :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak, prowadząc bloga ciagle sie rozwijamy i to jest super!

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie również rozprawki są o wiele lepsze niż wtedy kiedy bloga nie pisałam! Dzięki blogowaniu się rozwijamy.
    >aalicce-alice.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Tobą w 100 % :) Każda taka działalność dużo nas uczy i jest do dla nas świetne nowe doświadczenie:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą. Uważam że dobrze jest blogować jednak nie wydaje Ci się że ludzie blogujący za bardzo jednak chcą blogować pro? To trochę nie w tą stronę powinno iść

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli coś sprawia chodż odrobinę frajdy to zawsze warto to robić.
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post, przede wszystkim wartościowy. Fajnie, że dzięki pisaniu, blogowaniu możemy rozwijać swoje możliwości i pasje!

    lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!