21 grudnia 2016

Christmas inspirations

       Po tak długiej przerwie ciężko napisać pierwsze zdania... Opuściłam blogosferę, jednak miałam pewne powody, dla których na jakiś czas zrezygnowałam z pisania. Przyznam, że brakowało mi tego, ale czas, który dzięki temu zyskałam, bardzo mi się przydał. W międzyczasie pojawiłam się tu kilka razy, próbowałam coś napisać, niestety poprzez brak weny i zmęczenie nie potrafiłam dokończyć tekstu i rezygnowałam, twierdząc, że zrobię to "może jutro.". W końcu wzięłam się w garść i jestem- przybywam do Was z typowo świątecznym postem. ;)
       Życie studenta wcale takie łatwe nie jest, jak się wydaje. Do tego jeszcze kilka drobnych spraw i człowiek nie wie, za co się najpierw zabrać. Odkąd mam styczność z rozszerzoną fizyką, to głowę dla politechniki straciłam całkowicie... Pomijając fakt, że muszę dziennie spędzić pół dnia na dojeżdżaniu, denerwowaniu się i czekaniu na spóźnione pociągi czy autobusy miejskie. Mimo to cieszę się, że w końcu udało mi się znaleźć czas na napisanie, a tekst nawet w miarę trzyma się kupy. Zdążyłam nawet poeksperymentować nad nowym design'em, jednak nie jest to jeszcze to, do czego dążę. Mam w planie jeszcze kilka niedużych zmian i mam nadzieję, że nowy wygląd bloga przypadnie Wam do gustu.
       W związku z tym, że jest to z pewnością ostatni post przed świętami, życzę Wam wszystkiego dobrego! Bądźcie zdrowi, spełniajcie marzenia, dążcie do celów i się nie poddawajcie. Spędźcie święta w rodzinnym gronie i dobrze się bawcie w Sylwestra. Wesołych świąt! :)

20 komentarzy :

  1. śliczne inspiracje
    ja właśnie najbardziej wyczekuje sylwestra :D

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne inspiracje! Kocham Święta i takie zdjęcia mogłabym oglądać godzinami <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :) Wesołych Świąt! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje! Lubie jes przeglądać :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jakiś czas temu też brakowało weny, aby cokolwiek napisać.
    Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. witamy z powrotem, czasem tak jest,że wena ucieka. Ja wtedy często przeglądam inne bogi szukając czegoś co może mnie zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne inspiracje
    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/12/thank-you-santa-claus.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie też wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspiracje są cudowne, naprawdę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez mialam swoje gorsze chwile i dni kiedy nie dodawałam nic niestety trzeba byc systematycznym a to jest trudne bo codzienne zycie szkola, praca pochłaniają duzo czasu i naszej energii ale trzeba sie motywować i brac do działania i wrocic do blogowania! ;) super inspiracje, buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że już po Świętach, bo te inspiracje są cudowne. :)) ale zawsze można zacząć się już przygotowywać na przyszły rok. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że zajrzałam tutaj, jak jest już po świętach :/
    Szczęśliwego nowego roku, samych sukcesów i oby przyszły rok nie był gorszy od tego co się właśnie kończy. Zapraszam do mnie, gdzie do wygrania w konkursie są suszone owoce i warzywa idealne jako dodatek do owsianki czy sałatki :D
    http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem przerwy są dobre. Pomagają uporządkować myśli.
    Niestety już po świętach, no ale inspiracje ciekawe ;D
    Szczęśliwego Nowego Roku <3!
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż po tych zdjęciach zatęskniłam za klimatem świąt... Życzę Ci powodzenia w szkole, tym bardziej teraz, bo znowu wracamy do szkoły. Czekam na kolejne posty, buziaki xx
    http://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!