1 stycznia 2017

Dzień dobry, 2017

       Dwa tysiące szesnaście. 366 dni, 12 miesięcy, 52 tygodni i prawie 8800 godzin, a cały rok i wszystkie zmartwienia z nim związane pożegnałam praktycznie w jeden wieczór. Rok 2016 nie był dla mnie najlepszym rokiem pod wieloma względami, jednak wiele wydarzeń sprawiło, że będę miała co wspominać. Zdanie matury, prawdopodobnie najdłuższe wakacje w życiu, rozpoczęcie studiów, przeprowadzka i zaręczyny. Ten rok wiele w moim życiu zmienił, obrócił je o 180 stopni i sprawił, że zrozumiałam wiele spraw. Mam jednak nadzieję, że 2017 będzie o wiele lepszy i jeszcze nie raz mnie zaskoczy. A Wam życzę wszystkiego dobrego i spełnienia Waszych wszystkich noworocznych postanowień!

       W 2016 roku napisałam tylko osiemnaście postów, pojawiałam się w kratkę, na jakiś czas całkowicie opuściłam blogosferę. Dumna z tego nie jestem, wręcz przeciwnie. W tym roku na pewno się to zmieni. Wróciłam do pisania z głową pełną pomysłów i mam nadzieję, że tym razem już nikogo nie zawiodę. Zamierzam również w tym roku zainwestować w nowy obiektyw i wrócić do fotografowania. Niestety w ostatnim czasie nie miałam zbyt wiele czasu na sesje, ale chcę to szybko nadrobić. 2017, będziesz dobrym rokiem.

23 komentarze :

  1. Dla mnie rok 2016 też nie był najlepszy. Zaczął się słabo, mam dużo dobrych wspomnień ale zakończył się też nie najlepiej.. Eh, mam nadzieję, że ten będzie lepszy :)
    U mnie też nowy post o tematyce noworocznej, o tym czego oczekuję, szczerzę, prosto z serca:)
    Pozdrawiam i obserwuję!
    Z mojej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotograficznie to ja w Nowym Roku też muszę się za siebie wziąć ;) Wszystkiego dobrego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam nadzieję ,ze 2017 będzie duuuzo lepszy :D
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega gratulacje z powodu zaręczyn <3 Kibicuje mocno :)) Mój 2016 też jakiś mega super nie był i czuję że wszytko dobre przede mną. Trzymam kciuki za noworoczne postanowienia i za bloga :** Udanego Nowego roku :)

    http://ullanastja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku gratulacje♥ Mam nadzieję, że 2017r. będzie najlepszym rokiem :)!
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też pełna nadziei zaczynam ten rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Obyś powróciła na dobre :) Super prowadzisz bloga. Obserwuję!
    Zapraszam do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie powodzenia z blogiem w 2017, oby było więcej postów :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny blog :) Zapraszam też do mnie. Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech to będzie naprawdę dobry rok. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie rok 2016 miał wiele pozytywnych, ale też wiele negatywnych stron. Oby 2017 był jeszcze lepszy :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 18 postów to stanowczo za mało! Liczę, że w 2017 znajdziesz więcej czasu na bloga i szczerze Ci tego życzę :) ja dodałam ok 120 wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również mam nadzieję , że 2017 będzie dobrym rokiem :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój rok 2016 był chyba jednym z najlepszych do tej pory, choć mam nadzieję, że dla nas wszystkich 2017 będzie przepełniony dobrymi doświadczeniami! :)

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeby ten 2017 rok był lepszy to oprócz oczekiwania na zaskoczenie,warto również dać coś od siebie,żeby taki właśnie był. Wówczas nie ma innej opcji, musi być lepszy od poprzedniego! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w realizacji planów związanych z blogowaniem i życzę, żeby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  18. co prawda mój 2016 był jak najbardziej udany ale chcę żeby 2017 był jeszcze lepszy i Tobie życzę tego samego:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne zdjęcia :) ja mam nadzieję, że 2017 bd lepszy od 2016 :)
    www.blog017.blogspot.com ♥ wróciłam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju, bardzo fajnie czyta mi się Twojego bloga. Nie wiem co masz w sobie, ale bardzo przyciągasz! Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog :D

    http://olalyz166.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie rok 2016 był fajny, dużo się w nim działo, poznałam tyle ciekawych osób, ale mam nadzieję, że 2017 będzie jeszcze lepszy. Chce się zmienić, zacząć zdrowo odżywiać, przestać być leniwa, założyłam też bloga do którego wszystkich serdecznie zapraszam ;) http://amazon2000x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatni rok tez nie byl dla mnie najlepszy, ale coz, oby ten był dobry :D ale u ciebie widać dużo się działo, nie masz co narzekać!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!