21 lutego 2017

Zasłużony odpoczynek

       Cóż mam napisać... Ostatnie tygodnie były tak zakręcone, że sama nie wiedziałam, co się ze mną dzieje. Kolokwia, egzaminy zaliczeniowe i sesja pochłonęły całą moją energię i chęć do czegokolwiek innego. Na szczęście udało mi się wszystko zdać, a teraz mogę się cieszyć kilkoma dniami wolnego, niż rozpocznę drugi semestr. Zapowiada się jeszcze więcej pracy, dlatego chcę te krótkie ferie wykorzystać na maksa i naładować baterie na kolejne cztery miesiące walki z matematyką, fizyką i informatyką.
     Mam nadzieję, że zrozumiecie moje długie nieobecności, które nie były planowane. Niestety musiałam swoje noworoczne postanowienia, co do bloga, odsunąć na bok i skupić się na tym, co dla mnie jest w tej chwili najważniejsze- studia. Musicie mi uwierzyć, ostatnie tygodnie przed sesją są jeszcze gorsze niż sama sesja. ;) Obiecuję poprawę i tym razem nie opuszczę mojego małego miejsca w sieci na tak długo, słowo honoru!
Może chcielibyście wpis na temat studiowania na politechnice? Moje odczucia, pierwsze wrażenia i uwagi. Dajcie znać w komentarzu!

13 komentarzy :

  1. Chętnie przeczytałabym post o politechnice ;) Na razie jestem jeszcze w technikum i zapieram się ciągle, że na studnia nie pójdę ale jak to w życiu różnie bywa ! Gratuluję zdania wszystkiego ;)

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam ten stres 'przedsesyjny', ciężko jest, ale przed sesją nasz mózg potrafi przyswoić naprawdę masę materiału :D
    te kolorowanki uwielbiam, najlepszy zabijacz czasu :)
    http://blackismagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam studia przed sobą, jeszcze nawet nie jestem zdecydowana gdzie pójdę ;<

    http://daruciaa.blogspot.com/2017/02/shineas-star-dresslily.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie mam przerwę w nauce i jedyne czym się przejmuję to praca :/ Nie stresuj się, zreszta co ma byc to bedzie :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia 😻 uwielbiam kolorowanki, świetnie odstresowują 😉 Post o politechnice byłby bardzo ciekawy 😀 na razie zrobiłam sobie przerwę od nauki no ale cóż... Może potem się skuszę 😜
    Pozdrawiam 😘
    I zapraszam na http://inspiracjenatchnionej.blogspot.com/2017/02/inspiracje-nadchodza.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia dodałaś do wpisu :) Ładuj baterie bo ferie już się kończą :) A najlepiej naładujesz baterie czytając bloga, oczywiście mojego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. styczeń to chyba ciężki okres dla wszystkich uczniów i studentów, więc zupełnie się tym nie przejmuj - ważne, że coś dodałaś ;)
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przeczytam post o politechnice, super pomysł :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem potrzeba chwili odpoczynku. Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, nominowałam Cię do tagu - więcej szczegółów znajdziesz tu: http://bibliotekaamarzen.blogspot.com/2017/03/10-pytan-do-blogera.html
    Pozdrawiam,
    Psosy

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy ma lepsze i gorsze momenty. U mnie ostatnio też był spadek blogowej formy. A wpis o politechnice chętnie bym poczytała zwłaszcza, że sama jestem po uniwerku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!