23 kwietnia 2017

Gotuj z Sandrą: Sałatka studencka | CIY

       Witam Was w tą dość chłodną i deszczową niedzielę! Co u Was? Mam nadzieję, że wszystko w porządku. Pogoda w ostatnim czasie nie rozpieszcza, choć zawsze mogło być gorzej. W końcu nie bez powodu mówi się "kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata". Mam jedynie cichą nadzieję, że na majówkę się trochę rozpogodzi i będzie nam towarzyszyć całymi dniami piękne słońce, na co zapewne każdy z nas liczy. Jednak nie dziś o pogodzie czy majówce mowa, a o sałatce i przepisie na nią, który dla Was przygotowałam.
       Lubię przygotowywać oryginalne i wyszukane, jak i proste potrawy. Szukając ostatnio przepisu na ciekawą sałatkę, trafiłam na tzw. sałatkę studencką. I muszę przyznać- przypadła mi do gustu!

       Do przygotowania sałatki potrzebujemy:
• makaron z dwóch (lub nawet trzech) zupek chińskich;
• filet z kurczaka;
• przyprawa gyros;
• mała kapusta pekińska;
• puszka kukurydzy;
• dwie średnie czerwone papryki;
• por;
• sól, pieprz i majonez.

       Makaron łamiemy, zalewamy gorącą wodą, przykrywamy i odstawiamy na bok. Kurczaka kroimy w kostkę, przyprawiamy przyprawą gyros i smażymy. Kapustę pekińską drobno siekamy, paprykę kroimy w drobną kostkę, por kroimy na pół i również kroimy drobno. Do miski przekładamy gotowy makaron, kurczaka, pokrojone warzywa oraz kukurydzę. Doprawiamy solą i pieprzem, dodajemy majonez i dokładnie mieszamy. Sałatka zyskuje na smaku, gdy odstawi się ją na jedną bądź dwie godziny do lodówki.
Smacznego!

12 komentarzy :

  1. Sałatka wygląda przepysznie! Na pewno wypróbuję :*
    katemi21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog się strasznie miło czytało ! Rób to dalej ;) Ja prowadzę blog o pozycjonowaniu i mogę Ci pomóc wypromować bloga/strone a nawet TWOJE MIASTO za małe pieniądze !!! Zapraszam

    https://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/pozycjonowanie-stron-www-zielona-gora-czyli-seo-zielona-gora

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuje przepis bo sałatka wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pyszności, wygląda bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystkie sałatki,przepis wypróbuję w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  6. what a nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję :D
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest coś czego ja potrzebuję! Dodam zwykły makaron i wymieszam, będzie idealne na pudełeczko do szkoły! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Twojego bloga natchnęłam się przypadkowo. I przeczytałam Twoje prawie wszystkie posty. Są naprawdę fantastyczne. Sałatka wygląda smakowicie. Na pewno skorzystam z przepisu. 😊😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!