23 lipca 2017

Lato, ach to ty

       Witam Was w tą deszczową, choć zarazem ciepłą i słoneczną niedzielę! Pogoda w ostatnim czasie płata nam ciągle figle i raz zaświeci pięknym słoneczkiem, a raz sypnie porządnie gradem. Tradycyjnie kilka słów o pogodzie pojawić się musiało! 😄 Z zeszłym tygodniu skorzystałam z ładnej pogody i udałam się na całkiem spontaniczną sesję. Kilka miesięcy temu zdecydowałam na kupno nowego obiektywu, niestety przez studia i pracę nie było okazji, by go wypróbować w plenerze. Całe szczęście zdałam egzaminy bez problemu i teraz mogę poświęcić czas pasjom! 😊
Czekam na Waszą opinię!


30 komentarzy :

  1. Przepiękne zdjęcia! Super, że wreszcie masz czas na swoje pasje! :) Cudowny blog! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. klimatycznie fotki! pogoda zmienia sie z sekundy na sekundę.. takie lato haha
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pogoda robi się już nieznośna, ale no cóż. Nic na to nie poradzimy ;) Gratulujemy zdania egzaminu! <3 Zdjęcia super Ci wyszły :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia i fajny blog! Miłych wakacji :) xx
    thewiktoriablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki urok lata, wczoraj deszcz- dziś upał. Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam, paniKa
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękne i klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że nowy obiektyw się świetnie sprawuje,bo zdjęcia są bardzo ładne.W szczególności to ostatnie :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia! :) Drugie i ostatnie podobają mi się najbardziej, ale każde ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, jaki to obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne zdjęcia <3


    https://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, w tym roku lato nas nie rozpieszcza :)
    Przepiękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem!
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, mimo że lato nas nie rozpieszcza to zdjęcia bardzo letnie :)


    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz: obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie pogoda też jest straszna, ale jeszcze nie padał grad :D jakie piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lato moja ulubiona pora roku :D Piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam jesień <3 piękne zdjęcia, szczególnie podoba mi się ostatnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/07/wybio-300-dziekuje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia! Mają klimat :D Jeżeli chodzi o lato, to uwielbiam! Chociaż w tym roku tak średnio nas rozpieszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, faktycznie pogoda ostatnio taka średnia, ale podobno na weekend mają być upały :D
    obserwuję ♥♥
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia! Kocham lato, ale faktycznie pogoda nie jest najlepsza :/
    https://healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pogoda jest nieznośna, ale Twoje zdjęcia mają klimat ;) cudownie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje zdanego egzaminu! A zdjęcia przepiękne, mam nadzieję na więcej efektów nowego obiektywu :)
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz! :)

    Fajne zdjęcia, chociaż sama zrezygnowałabym z drugiego, reszta jest naprawdę fajna. Przedostatnie zostało moim absolutnym ulubieńcem. Piękny uśmiech i nie mówię tylko o ustach! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia, piękna uroda! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście bardzo boję się egzaminów, dlatego moje gratulację co do zaliczenia wszystkiego, są jeszcze większe! Pięknie wychodzisz na zdjęciach; życzę Ci, aby uśmiech, który Ci na nich towarzyszy, był cały czas.

    Pozdrawiam cieplutko
    http://www.amlodzinska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia!
    Dobrze, że już masz ważniejsze za sobą i teraz możesz trochę odpocząć :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje zaliczenia :) super zdjecia! Wygladasz pieknie, swiezo i naturalnie. Super zdjecia kochana. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz, sprawiasz mi ogromną radość! :)

~ Nie bawię się w tzw. "obs za obs", ani "kom za kom";
~ Można zostawiać linki do bloga;
~ Na LBA nie odpowiadam, jednak dziękuję za każdą nominację;
~ Na pytania odpowiadam tutaj, wyjątkowo u kogoś, jeśli ta osoba o to poprosi;
~ Odwiedzam tylko blogi osób, które napisały więcej niż "fajny post, blog" czy "ładne zdjęcia, zapraszam do siebie"!